Baasvarustuses saab kahte säästuversiooni (1,0 TSI ja 1,6 TDI) ja sestap on stardiplatvormiks pigem STYLE-varustus, mille korral on pea kõik esmavajalik autodel olemas. Nimetatuga kuuluvad kaasavarasse 17-tollised valuveljed, kiirushoidja, tagumised parkimisandurid, 8-tollise ekraaniga infolustisüsteem koos kaheksa kõlariga ja kahe tsooniga kliimaseade. Ülevaate koostamise ajal pakuti sellele varustusele tasuta kaasa ka katusereelinguid, tagurduskaamerat, LED-lahenduses laternaid ja iseparkimissüsteemi.
Sarnases seades masinate korral lisab XCELLENCE auto hinnale pea 1000 eurot, ent sellega kaasnevad lisaks mitmetele ehisdetailidele veel 18-tollised jalavarjud, LED-laternad, mugavamad esiistmed, pööratud nahale sarnanevad istmekatted, sõidurežiimide valik ning tagurduskaamera. Võtmevaba lukustamine/käivitamine on samuti kaasas just sellest varustusest. Rakenduste sõltlastel tuleks juurde osta vaid navigatsioonisüsteem (337 €) ja nutitelefonide integreerimine (Bluetooth, Android Auto ja Apple CarPlay, 169 €).
Lisavarustuse hulgast tasuks ehk kaalumist soojendatava esiklaasi (165 €), kaugjuhtimisega seisusoojenduse (821 €), adaptiivvedrustuse (766 €) või digitaalse näidikupaneeli soetamine (383 €), millest ükski pole esmavajalik, ent teeb auto kasutamise tunduvalt meeldivamaks. Üheksa kõlariga Beats helisüsteem maksab täiendavalt 478 €, nahaga kaetud istmed 676 € ja peidetud haagisekonks 688 €. Viimasega varustatud Ateca tohib tõmmata haagist, mille kaaluks on pidurite olemasolul 1300 kg ja piduriteta 640 kg.