Autode test

BMW
X1
X1 on BMW väikseim linnamaastur, mille teine põlvkond saab tänu ruumikale interjöörile pereauto rollis eelkäijast oluliselt paremini hakkama. …
Sõitjateruumiga on lugu lihtne – selle eest võib rahuliku südamega anda maksimaalsed viis tärni. Esmalt saab kiita hea nähtavus, mille eest hoolitsevad õhukesed A-piilarid, äärtes kergelt kaarduv esiklaas ning suured küljeaknad koos korralike küljepeeglitega. Head nähtavust võimendavad ka sõiduautost kõrgem isteasend ning võistlejatest õhemad tagumised piilarid koos suure tagaklaasiga, mis hõlbustab rajavahetust ja manööverdamist. Otse loomulikult on pakkuda ka tagumised parkimisandurid (330 eurot odavaima varustuse korral, põhivarustuses alates teisest tasemest), esimesed ja tagumised parkimisandurid (sõltuvalt varustusest kas 620 või 300 eurot), parkimisabi (930 või 590 eurot) ja tagurduskaamera (260 eurot).
Tänu baasvarustuses olevale reguleeritavale roolisambale ja muudetava kõrgusega esiistmele ei tohiks hea sõiduasendi leidmine olla probleem. Karoqi interjöör jätab meeldiva mulje. Lisaks väga heale ergonoomikale ja koostekvaliteedile avaldavad muljet ka autos kasutatud materjalid – armatuurlaud on katsudes pehme ja jätab kallima mulje, kui selles klassis kombeks. Detailid istuvad täpselt ning lohakust ei näe ka enamasti pilgu poolt puutumata jäävatel pindadel. Info edastamise eest vastutavad baasvarustuses autol 3,5-tolline värviline ekraan näidikuplokis ning 6,5-tollise puutetundliku värviekraaniga lustikummut keskkonsoolis. Baasversiooni infolustisüsteem sisaldab 4 eesmist kõlarit, AM/FM-raadiot, SD-kaardi pesa ning USB-liidest.
"Lihtsa raadio" asemel saab tellida ka kaheksa- või 9,2-tollise diagonaaliga infolustisüsteemi Bolero (8,0), Amundsen (8,0) või Columbus (9,2). Koos Boleroga lisandub neli tagumist kõlarit ja häälkäskluste tundmine, alates Amundsenist kaasneb aga internetiühenduse jagamise võimalus, navigeerimine ja SmartLink+, mis võimaldab nutitelefoni rakenduste manamist infolustisüsteemi ekraanile (Apple CarPlay pluss Android Auto ja MirrorLink). Bluetooth-liidesega vabakäesüsteem sisaldub samuti baasvarustuses. Kahel kõrgemal varustustasemel pakutakse 360 euro eest neli aastat vältavat tugiteenust, mis võimaldab auto pardaarvutile ligipääsu arvuti või nutiseadme vahendusel, et hinnata liikuri seisukorda ja kutsuda see õigeaegselt hooldusesse.
Keskmise kasvu järgi seadistatud esiistme taha istudes jääb nii põlvede ette kui ka pea kohale umbes nelja sõrme jagu vaba ruumi ja nelja sellise täiskasvanu mahutamisega peaks Karoq hästi hakkama saama. Esiuste uksetaskud mahutavad 1,5-liitrise joogipudeli. Esimeses reas on teie päralt ka roolist vasakul asuv panipaik pisiasjade jaoks, armatuurlaua peal asuv panipaik (Active-varustuses kaaneta, ülejäänutel kaanega), käigukangi ees olev panipaik ja esiistmete vahelise käetoe sees asuv panipaik (alates teisest varustustasemest). Lisaks on eespool teie päralt veel keskmise suurusega kindalaegas, parema esiistme all olev pesa vihmavarju jaoks ning sisemise tahavaatepeegli juures asuv laegas prillide tarvis. Tagaistujad saavad kasutada uksetaskuid, kaht käetoe sees olevat topsihoidjat ja esiistmete tagaküljel olevaid taskuid. Auto pakiruumi maht on 521-1630 liitrit (VarioFlex-istmega 479-1810 l).
Meelepärase auto koostamine saab olema tõeline pähkel, sest valikus on 14 värvitooni, kuus (!) erinevat rooliratast, 15 erinevat polstri- ja istmekombinatsiooni, kolm varustustaset: Active (alates 2018. aasta juunist), Ambition ja Elegance ning SUUR kogus lisavarustust, milles sisalduvad muuhulgas digitaalne näidikupaneel, adaptiivsed LED-esilaternad (sisalduvad Elegance-varustuses, 1010 eurot Ambitioni korral) ning mitmed abipaketid, mis peavad valvet auto sõidurajal paiknemise üle, hoiatavad pimedates nurkades viibijate eest või siis võtavad ummikutes juhtimise üle (Traffic Jam Assist). Sõidusuunas lähiümbrust jälgiv ja õnnetuse vältimiseks autot automaatselt pidurdav radarisüsteem on kõigil isenditel põhivarustuses ja see avastab ka jalakäijaid. Õnnetuseks on aga põhivarustus Active üsna askeetlik, mistõttu soovitame vähemalt Ambition-taset.
€
Autode test
X1 on BMW väikseim linnamaastur, mille teine põlvkond saab tänu ruumikale interjöörile pereauto rollis eelkäijast oluliselt paremini hakkama. …
Autode test
Ateca on nägus linnamaastur, mis juhitavuse osas klassi priimuste seas, pakkudes kasutajale õnnestunud kompromissi mugavusest ning praktilisusest. Lähisugulaste arvestuses on see paremini viimistletud kui Škoda Karoq, olles VW …
Autode test
Kõigile meeldida ihkav linnamaastur, mis jääb meelde sportliku oleku ja ettevaatlikus teostuses sise- ja väliskujundusega, vähemasti Jaguari standardite kohaselt. …
Autode test
See ülevaade annab kätte suuna, millisest esindusest võib leida väga hea linnamaasturi. Sellele autole võib anda maksimaalse hinde nii juhitavuse, sõidumugavuse kui ka ohutuse ja praktilisuse osas, mis teevad igapäevasest …