Autode test

Peugeot
308 SW
Peugeot 308 SW on tüüpiline pereauto, mille ühtlaselt head omadused tagasid talle 2014. aastal Euroopa aasta auto tiitli. …
Škoda Scala põhitrumbiks on „palju autot vähese raha eest“, mis peab baasmudelite korral hästi paika. Scala tagaistme ees on enam jalaruumi kui üheski võistlejas ja lisaks sellele rõõmustavad ostja südant veel õnnestunud kujundus, elegantne interjöör, head sõiduomadused ja külluslik (lisa)varustus. Õigupoolest meenutavad väikeauto algupära vaid auto sõitjate ruumi laius ja interjööri viimistluses kasutatavad odavakoelised plastpaneelid.
Škoda Scala on Rapidi mantlipärija, mis ähvardab selja prügiseks teha kõigil neil autodel, mis väiksemas keskklassis viieukseliste luukpärade turuosa enese omaks peavad.
Juba retsept on lollikindel – ehita väiksema VW Polo tükkide najal sõiduk, mis suuremast/kallimast VW Golfist üle nii pikkuse, telgede vahe kui ka tagaistme ees pakutava jalaruumi osas – ja kui liita sellele veel Golfist soodsam hind, eelkäijast elegantsem interjöör ja paremad viimistlusmaterjalid, siis ilmselt aimate, miks lisaks Ford Focusele ja VW Golfile endale peaksid murelikud olema ka Hyundai i30, Kia Ceed, Mazda 3, Opel Astra, Seat Leon ja Toyota Corolla.
Teisisõnu on tegu esiveolise pereautoga, mis silub Škoda valikus väikese Fabia ning suurema Octavia vahel olevat tühimikku ja ehitatakse VW Grupi MQB-A0 nimelise platvormi najal, millel põhinevad veel müügil olevad Seat Ibiza, VW Polo ja VW T-Cross. Scala mootoriruumist leiate kas kolme- või neljasilindrilised jõuallikad ja erinevalt eelkäijast on võimsamate (loe: nelja silindriga) mootorite korral auto tagateljel väändetala asemel sõltumatu vedrustus. Tõsi, säärased isendid trügivad nii sõiduomaduste kui hinna poolest juba pigem Golfi ja Octavia mängumaale, sest seesuguste tippversioonide hind pole enam soodne. Ülevaates ära toodud hinnad ja andmed on esitatud seisuga juuli 2019.
€
Audi A3 Sportback |
€ 24 750 |
![]() |
||
Audi A3 sedaan |
€ 25 600 |
![]() |
||
Ford Focus RS |
€ 36 500 |
![]() |
||
Ford Focus |
€ 16 500 |
![]() |
||
Honda Civic Tourer |
€ 18 890 |
![]() |
||
Honda Civic |
€ 15 900 |
![]() |
||
Hyundai Ioniq Hybrid, Electric ja Plug-In |
€ 23 990 |
![]() |
||
Kia Ceed |
€ 14 990 |
![]() |
||
Lexus CT 200h |
€ 27 990 |
![]() |
||
Mazda 3 |
€ 14 990 |
![]() |
||
Nissan Pulsar |
€ 15 290 |
![]() |
||
Peugeot 308 |
€ 15 700 |
![]() |
||
Peugeot 308 SW |
€ 16 900 |
![]() |
||
Renault Megane |
€ 14 590 |
![]() |
||
Renault Megane GrandCoupe |
€ 15 090 |
![]() |
||
Renault Megane Grandtour |
€ 15 590 |
![]() |
||
Škoda Scala |
€ 14 900 |
![]() |
||
Subaru WRX STI |
€ 37 900 |
![]() |
||
Toyota Prius |
€ 27 990 |
![]() |
||
Toyota Corolla |
€ 16 390 |
![]() |
||
Volkswagen Golf Variant |
€ 17 609 |
![]() |
||
Volkswagen Golf |
€ 16 390 |
![]() |
Autode test
Peugeot 308 SW on tüüpiline pereauto, mille ühtlaselt head omadused tagasid talle 2014. aastal Euroopa aasta auto tiitli. …
Autode test
Peugeot 308 on kõike oskav pereauto, mille ühtlaselt head omadused tagasid talle 2014. aastal Euroopa aasta auto tiitli. …
Autode test
Renault Megane Grandtour on turvaline ja hästi varustatud universaal, mis pakub keskpärast, ent mitte eriti kaasakiskuvat sõitu. …
Autode test
See mudeliperekond on teretulnud alternatiiv turul saadaolevatele „rohelistele“ autodele, jäädes meelde kvaliteetselt koostatud nägusa interjööri ja madalate jooksutuskulude poolest. …