Autode test

Audi
A3 sedaan
Sedaankerega A3 suudab paljuski asendada selliseid kõrgema keskklassi sedaane nagu Audi A4 või 3. seeria BMW. Odavam A3 Sportback oleks aga siiski praktilisem valik. …
Škoda Scala põhitrumbiks on „palju autot vähese raha eest“, mis peab baasmudelite korral hästi paika. Scala tagaistme ees on enam jalaruumi kui üheski võistlejas ja lisaks sellele rõõmustavad ostja südant veel õnnestunud kujundus, elegantne interjöör, head sõiduomadused ja külluslik (lisa)varustus. Õigupoolest meenutavad väikeauto algupära vaid auto sõitjate ruumi laius ja interjööri viimistluses kasutatavad odavakoelised plastpaneelid.
Škoda Scala on Rapidi mantlipärija, mis ähvardab selja prügiseks teha kõigil neil autodel, mis väiksemas keskklassis viieukseliste luukpärade turuosa enese omaks peavad.
Juba retsept on lollikindel – ehita väiksema VW Polo tükkide najal sõiduk, mis suuremast/kallimast VW Golfist üle nii pikkuse, telgede vahe kui ka tagaistme ees pakutava jalaruumi osas – ja kui liita sellele veel Golfist soodsam hind, eelkäijast elegantsem interjöör ja paremad viimistlusmaterjalid, siis ilmselt aimate, miks lisaks Ford Focusele ja VW Golfile endale peaksid murelikud olema ka Hyundai i30, Kia Ceed, Mazda 3, Opel Astra, Seat Leon ja Toyota Corolla.
Teisisõnu on tegu esiveolise pereautoga, mis silub Škoda valikus väikese Fabia ning suurema Octavia vahel olevat tühimikku ja ehitatakse VW Grupi MQB-A0 nimelise platvormi najal, millel põhinevad veel müügil olevad Seat Ibiza, VW Polo ja VW T-Cross. Scala mootoriruumist leiate kas kolme- või neljasilindrilised jõuallikad ja erinevalt eelkäijast on võimsamate (loe: nelja silindriga) mootorite korral auto tagateljel väändetala asemel sõltumatu vedrustus. Tõsi, säärased isendid trügivad nii sõiduomaduste kui hinna poolest juba pigem Golfi ja Octavia mängumaale, sest seesuguste tippversioonide hind pole enam soodne. Ülevaates ära toodud hinnad ja andmed on esitatud seisuga juuli 2019.
€
Audi A3 Sportback |
€ 24 750 |
![]() |
||
Audi A3 sedaan |
€ 25 600 |
![]() |
||
Ford Focus RS |
€ 36 500 |
![]() |
||
Ford Focus |
€ 16 500 |
![]() |
||
Honda Civic Tourer |
€ 18 890 |
![]() |
||
Honda Civic |
€ 15 900 |
![]() |
||
Hyundai Ioniq Hybrid, Electric ja Plug-In |
€ 23 990 |
![]() |
||
Kia Ceed |
€ 14 990 |
![]() |
||
Lexus CT 200h |
€ 27 990 |
![]() |
||
Mazda 3 |
€ 14 990 |
![]() |
||
Nissan Pulsar |
€ 15 290 |
![]() |
||
Peugeot 308 |
€ 15 700 |
![]() |
||
Peugeot 308 SW |
€ 16 900 |
![]() |
||
Renault Megane |
€ 14 590 |
![]() |
||
Renault Megane GrandCoupe |
€ 15 090 |
![]() |
||
Renault Megane Grandtour |
€ 15 590 |
![]() |
||
Škoda Scala |
€ 14 900 |
![]() |
||
Subaru WRX STI |
€ 37 900 |
![]() |
||
Toyota Prius |
€ 27 990 |
![]() |
||
Toyota Corolla |
€ 16 390 |
![]() |
||
Volkswagen Golf Variant |
€ 17 609 |
![]() |
||
Volkswagen Golf |
€ 16 390 |
![]() |
Autode test
Sedaankerega A3 suudab paljuski asendada selliseid kõrgema keskklassi sedaane nagu Audi A4 või 3. seeria BMW. Odavam A3 Sportback oleks aga siiski praktilisem valik. …
Autode test
Kaheteistkümnes Corolla on ruumikam kui ükski varasem mudeli poole sajandi pikkuses eduloos ning lisaks jääb see luukpära meelde veel mugava vedrustuse ja ökonoomse hübriidajamiga. …
Autode test
Neljanda põlvkonna Ford Focus eristub konkurentidest hea juhitavuse poolest, olles jätkuvasti parim valik nõudlikule juhile, kuid võimaldab ka mugavat sõitu ja pakub mõistlikku praktilisust. …
Autode test
Škoda Scala põhitrumbiks on „palju autot vähese raha eest“, mis peab baasmudelite korral hästi paika. Scala tagaistme ees on enam jalaruumi kui üheski võistlejas ja lisaks sellele rõõmustavad ostja südant veel õnnestunud …