Autode test

Subaru
Outback
Outback on avar, turvaline, töökindel ja hästi varustatud ning saab meie ilmaoludes hästi hakkama. …
Meil pakutakse Korandot kahes varustuses – Crystal ja Quartz –, mida lahutab teineteisest 2000 eurot. Mudeli alghinnaks on ottomootori, esiveo ja manuaalkäigukasti korral 18 990 €, „automaadiga“ autot pakutakse sama mootori ning kallima varustusega 23 990 € eest ja sama hinda küsitakse ka ottomootori ning käsikastiga nelikveolist soetades. Diiselmootorit pakutakse meil vaid kallimas varustuses (29 990 €) ja vähemasti ülevaate koostamise ajal kehtis sooduskampaania, mis võimaldas kõigi autode alghindadest 1000 eurot maha arvata.
Ottomootorite keskmine kütusekulu jääb sõltuvalt käigukastist ja veoskeemist vahemikku 7,6-8,7 l/100 km (WLTP), meie oleme sõitnud vaid diiselmootoriga, mis on hea jõuallikas. See ei lagise ega vibreeri külmast peast, jõudu jagub juba madalatel pööretel ja liiklusvooga sammu hoidmiseks ei tule gaasi põhjas hoida, seda enam, et kõrgetel pööretel teeb mootor üsna kimedat ning mitte just ülearu meeldivat häält. Linnas kujunes „õlipõletajaga“ keskmiseks kütusekuluks 6,2 ja maanteel 6,7 l/100 km (94 km/h), kiirteel 110 km/h alas aga 7,8 l/100 km.
Mullu esitletud Korando on veel liialt noor, et osaleda meie rahulolualases uuringus, aga auto garantiiperiood on pikk, kestes viis aastat või 100 000 km. Maaletooja poolt heaks kiidetud lisavarustusele antakse kaheaastane garantii ning taksode või rendiautode korral kaheaastane läbisõidupiiranguteta garantii, aga ainult eeldusel, et autot hooldatakse volitatud teeninduses.
Üldine koostekvaliteet on hea, detailid joonduvad ilusti ja ehkki plastpaneelid on lõviosas kõvast ning kriipimisaldis plastist, ei näi need vähemasti peale vaadates odavad. Pigem vastupidi, sest kui teie autol on digitaalne näidikupaneel (10,25-tolli, +555 €) ja suure ekraaniga infolustisüsteem koos meeleoluvalgusega (10,25-tolli, +880 €), näeb seesugune Korando seest välja parem kui enamus Jaapani päritolu konkurentidest.
Baasvarustuses SsangYong Korando sai mullu Euro NCAP ohutuskatsetes tulemuseks maksimaalsed viis tärni, teenides täiskasvanute ohutuses hindeks 88%, laste ohutuses 85% ja „elektroonilisi abimehi“ hinnati 74 protsendiga. Sõitjate ruum deformeerus õnnetustes minimaalselt ja turvavarustus suutis ühtviisi hästi kaitsta erinevat kasvu reisijaid.
Põhivarustuses on juhi ja kõrvalistuja turvapadjad koos külgmiste turvapatjade ning turvakardinatega, turvapadi juhi põlvede jaoks, jalakäijaid tuvastada suutev automaatne hädapidurdussüsteem, sõidurajalt kõrvale kaldumise hoiatus, ohutut pikivahet jälgiv abimees jne. Tõtt-öelda on kõige sellega isegi pisut üle pingutatud, sest isegi ontlikult sõites muutuvad lakkamatud manitsemised kiiresti tüütuks.
€
Autode test
Outback on avar, turvaline, töökindel ja hästi varustatud ning saab meie ilmaoludes hästi hakkama. …
Autode test
Mazda CX-3 on nutikas ja elav loomuga pisimaastur, mille tarbimisväärtust kahandab pisut jäigavõitu vedrustus ning tagaistmel pakutav vähene põlveruum. …
Autode test
X1 on BMW väikseim linnamaastur, mille teine põlvkond saab tänu ruumikale interjöörile pereauto rollis eelkäijast oluliselt paremini hakkama. …
Autode test
Honda HR-V näib rivaalide taustal küll kallivõitu, ent pakub selle eest töökindlat autot, millel on avar ja läbimõeldud lahendustega sõitjateruum ning hea juhitavus. …