Autode test

Lexus
RC
Kahele passiv reisikaaslane, mis pole ka linnas liialt kohmakas. Kui F näib liialt kallis, siis võtke 200t ja te ei kahetse. …
Kaheliitrise neljasilindrilise boksermootori poolt pakutavad 200 hobujõudu ei tundu tänapäeval kuigi vapustavana, kuid tänu auto üsna väikesele massile suudab ta paigalt "sajani" jõuda 7,6 sekundiga. Tõsi, selleks peate te tahhomeetri osuti pidevalt punase ala lähistel hoidma. Nimelt on mootor allpool 4000 p/min üsna nõrguke. Kuuekäigulise käsitsilülitatava käigukasti asemel saate soeteada ka kuuekäigulise väga hea "automaadi". Pisut kaotsi mineva dünaamika kompenseerib viiimane madalama kütusekuluga.
Väikestel kiirustel ei neela Subaru BRZ ebatasasusi nii hästi kui veidi pehmema vedrustusega Toyota GT86, kuid see-eest käitub Subaru kiiruse kasvades teravamalt ja vahetumalt. Madal raskuskese ja head tagasisidet pakkuv paraja suurusega rool lasevad auto suunda kiirelt ja väga täpselt muuta. Väljalülitatud stabiilsuskontrolliga BRZ ahtrit on libedal pinnal kerge libisema panna ning omaette naudinguks on lumel ja jääl ka see, kui täpselt BRZ end gaasipedaaliga juhtida laseb. Hea haardevõime korral peab enam julgust olema, sest auto vajab libisemiseks rohkem provotseerimist ja tagarataste pidamine on kärme taastuma.
Luksuslikust lihvitusest on BRZ kaugel -- müratase kabiinis on üsna kõrge ja isegi jõuülekanne annab sellesse oma osa. Toyota Priuselt pärinevad väikese veeretakistusega rehvid hakkavad vilistama juba õige tagasihoidliku kiirendamise korral.
€
Lexus RC |
€ 44 180 |
![]() |
||
Subaru BRZ |
€ 28 900 |
![]() |
||
Toyota GT86 |
€ 30 280 |
![]() |
Autode test
Kahele passiv reisikaaslane, mis pole ka linnas liialt kohmakas. Kui F näib liialt kallis, siis võtke 200t ja te ei kahetse. …
Autode test
Subaru BRZ on tegus sportauto, mis pakub sõsarmudelist Toyota GT86 veidi täpsemat juhitavust. …
Autode test
See tagaveoline sportauto on ammendamatu sõidurõõmu allikas. Kui kavatsete teinekord päeva ringrajal veeta, siis lisage GT86 oma kandidaatide nimekirja algusesse. …