Toyota Camry müük lõpetati Euroopas viieteistkümne aasta eest, sest siinpool Atlandi ookeani eelistati nii suurte sedaanide korral diiselmootoritega versioone, mille järgi puudus mudeli põhiturul igasugune huvi.
Eeldatava väikese müügimahu ja linnamaasturite pealetungi tõttu ei pidanud Toyota sääraste jõuallikate arendamist ka otstarbekaks, ent nüüd, kus diiselmootor on Euroopas paariaks kuulutatud, on Camrygi meie mudelivalikus sipsti tagasi.
Esiteks seepärast, et kaheksanda põlvkonna Camryl on teisel pool Suurt Lompigi kasutusel „iselaadiv“ hübriidajam, mille joomakombed on tootja kinnitusel võrreldavad sama suurt-rasket sedaani jõustava diiselmootoriga ja mille kohandamine Euroopa nõuetele vastavaks polnud nii kulukas kui eraldi jõuallikate loomine. Ja teiseks on Toyotal vaja midagi pakkuda ka neile klientidele, kes vajavad Corollast ruumikamat/luksuslikumat autot, ent kes ei soovi maasturisse kolida. Ülevaates ära toodud andmed ja hinnad on esitatud seisuga august 2019.
Leht 1/4