Autode test

Volvo
S60
Volvo S60 on tegus alternatiiv suurest Saksa kolmikust pärinevatele sama mõõtu sedaanidele, mille tugevusteks on turvalisus ja sõidumugavus. …
Camryt pakutakse meil vaid ühe jõuallikaga. Tegu on 2,5-liitrise Atkinsoni tsüklis töötava bensiinimootoriga (R4, 131 kW/177 hj @ 5700 p/min), mis on „paaritatud“ 88 kW arendava mootorgeneraatoriga, mida varustab energiaga 6,5 Ah mahutav akuplokk. Ülekandekadusid maha arvates on süsteemi koguvõimsus 160 kW/218 hj ja pöördemoment 202 Nm, millest piisab, et üle pooleteise tonni kaaluv sedaan saavutaks kiiruse 100 km/h 8,3 sekundiga. Kõik Camryd on esiveolised ja varustatud astmevaba käigukastiga (e-CVT), mis on seadistatud nii, et auto kasutajal jääks mulje kuuekäigulisest automaatkäigukastist.
Kaheksas Camry valmib Toyota GA-K nimelise platvormi najal, millele on ehitatud ka Camryst varem Eestisse jõudnud Lexus ES. Sõidu- ja vedrustusmugavuse osas on need kaks autot väga sarnased, kiirteel hoiab Camrygi hästi suunda, ent käänulisel teel ei maksaks sellelt oodata BMW 3. seeriale omast innukust. Camry vedrustus on selleks liialt pehmes seades, olles pehmem ka „ee-essi“ vedrustusest. Teisalt on Camry roolisüsteem – eriti mudeli põhiturgu silmas pidades – üsna täpne ja rahulikult sõites saab Camry maanteede ja aukus tänavate siledaks triikimisega ilusasti hakkama. Vedrustus võimaldab head haardevõimet ja auto käitus isegi takka sundides etteaimatavalt, ehkki kihutamine pole selgelt see, milleks Camry tegelikult ehitatud on.
Camry vedrustus jääb vaikseks ka konarlikul asfaldil ja tuulemüra on sõitvas autos reisijatest ilusasti isoleeritud. Mootor on pea kuuldamatu ja ainsaks tõsiseks müraallikaks on rehvimüra, mis suureneb tuntavalt kiirteedele omastel kiirustel. Siledal asfaldil püsis interjööri mürataust meil lubatud kiiruste korral vahemikus 68-70 dB, mis on väga hea tulemus ja linnas on auto veelgi vaiksem.
€
Alfa Romeo Giulia |
€ 33 490 |
![]() |
||
Audi A4 |
€ 32 850 |
![]() |
||
BMW 3. seeria sedaan |
€ 35 200 |
![]() |
||
BMW 3. seeria Touring |
€ 36 800 |
![]() |
||
Ford Mondeo |
€ 22 200 |
![]() |
||
Ford Mondeo universaal |
€ 22 700 |
![]() |
||
Jaguar XE |
€ 37 380 |
![]() |
||
Kia Stinger |
€ 45 990 |
![]() |
||
Mazda 6 |
€ 24 700 |
![]() |
||
Mazda 6 universaal |
€ 20 650 |
![]() |
||
Opel Insignia Grand Sport |
€ 20 300 |
![]() |
||
Opel Insignia Sports Tourer |
€ 20 300 |
![]() |
||
Peugeot 508 RXH |
€ 32 300 |
![]() |
||
Peugeot 508 |
€ 27 700 |
![]() |
||
Subaru Levorg |
€ 29 400 |
![]() |
||
Toyota Camry 2019 |
€ 28 500 |
![]() |
||
Volkswagen Arteon |
€ 31 481 |
![]() |
||
Volkswagen Passat Alltrack |
€ 36 315 |
![]() |
||
Volkswagen Passat |
€ 20 813 |
![]() |
||
Volvo S60 |
€ 29 200 |
![]() |
Autode test
Volvo S60 on tegus alternatiiv suurest Saksa kolmikust pärinevatele sama mõõtu sedaanidele, mille tugevusteks on turvalisus ja sõidumugavus. …
Autode test
Audi A4 ühendab eneses eeskujuliku koostekvaliteedi, sõidumugavuse ja suutlikkuse, sobides neile, kes otsivad ennekõike lõõgastavat sõidukogemust. …
Autode test
Subaru Levorg on väga hea juhitavusega universaal, millel on lisaks praktilisele olemusele ette näidata ka meie muutlike ilmaoludega hästi kokku passiv nelikvedu. …
Autode test
Universaalkerega Mazda 6 on pereautona igati tegus valik, kuid mudel hakkab ilmutama vananemise märke ja mitmed uuemad konkurendid on sellest tänaseks mööda rühkinud. …