Kujutage ette, et olete VW esinduses alla kirjutamas uue Passati ostulepingule ja märkate korraga kaugemal sujuva joonega katusekaart, mis peegeldab valgust intensiivsemalt kui müügimehe hambad.
Passatist pikemat, madalamat ja laiemat luukpära, mille toretsev siluett mõjub võõrkehana praktilisele meelele suunatud salongis. Ilmutis väärib lähemalt vaatamist ja eemalt paistval laugsabal on ilmselt ainult hea meel, et Passati ostulepingule pookstavid sellel hetkel alla panemata jäid.
Teie tähelepanu köidab VW Arteon, mida võiks pidada VW Passat CC järeltulijaks, ent tootjale ei meeldi seotus Passatitega enam mitte üks põrm, sest esiteks püütakse uustulnukaga noobelbrändide ostjate tähelepanu ja teiseks on Arteon suurem ja keerulisem tükk kui hiljuti koosteliinilt pudenenud Passat CC. Arteon on eelkäijast 64 mm pikem ja autode telgede vahes on erisus veelgi suurem, sest selles on noorem vend vanemast 127 mm pikem.
Ilusate ja rikaste maailmas tuleb Arteonil end alles kehtestama hakata, kus tema trumpideks on enam jõudu vähema raha eest, võistlejatest ruumikam interjöör ja suur pakiruum -- 563-1557 liitrit. Kuid kas sellest ja omanäolisest välimusest piisab, et viia VW kaubamärk noobelbrändide liigasse ja alistada seal eesootavad Audi A5 Sportback ja BMW 4. seeria Gran Coupe? Lugege edasi ja loodetavasti leiate küsimustele ka vastused. Ülevaates ära toodud hinnad on antud 2017. aasta augusti seisuga.
Leht 1/4