Autode test

Ford
C-MAX
Kui hindate head juhitavust, kuid vajate rohkem ruumi, kui tavaline luukpära seda pakkuda suudab, siis on Ford C-Max tõenäoliselt üks õigemaid valikuid. …
Kaasajastatud klassika, millega on mõnus sõita ja millele ei saa avaruse ega kasutusmugavuse osas vastu ükski seitsmekohaline linnamaastur. Kes ei usu võib proovida suunata viimase kolmandasse ritta mõnda teismelist ritva, kellel jalanumber 47 ja lisaks kooliasjadele kaasas veel trennikott.
Ükski tarbeauto pole nii kaua tootmises püsinud kui 1949 aastal esitletud Volkswagen T1 hüüdnimega Bulli, mis on jõudnud tänaseks oma kuuenda põlvkonnani.
Enamasti Transporteri nime all tuntavat kaubikut on müüdud üle 12 miljoni auto ning meeletus modifikatsioonide virvarris pakutakse reisijate veoks kahte versiooni, millel nimeks Caravelle ja Multivan. Esimene tähistab askeetlikumat ja teine luksuslikumat versiooni, mida pakutakse kas ruumika esindussüstiku või pereautona, mille igapäevane kasutamine on võrreldava kohtade arvuga linnamaasturist tunduvalt mugavam.
Versioon 6.1 tähistab „näotõste“ läbinud kuuendat põlvkonda, mis sai lisaks moodsamale silmnäole rea uuendusi, et konkurentide pilvele – Citroën SpaceTourer, Ford Tourneo Custom, Mercedes-Benz V-klass, Peugeot Traveller, Renault TRAFIC Passenger/SpaceClass ja Toyota PROACE VERSO – paremini vastu seista. Konkurents on selles segmendis karm, sest lisaks loetletud kaubikupõhistele mahtuniversaalidele meelitatakse ostjat veel sõiduautodele lähemal seisvate versioonidega, nagu Chrysler Pacifica, Ford S-MAX, Ford Galaxy, Renault Espace ja Volkswagen Touran.
Punkt üks tähendab versiooninumbri järel seda, et lisaks muudetud välimusele on kuuendal põlvkonnal nüüd elektriline roolivõimendus, mis võimaldab paremini varustatud „isendites“ võtta maksimumi uuendatud elektroonilistest abimeestest (mis on paraku pea kõik lisavarustuse hulgas), nagu näiteks poolautonoomset sõitu võimaldav Travel Assist. Lisaks astus sõiduautodele sammu lähemale „busside“ ohutus- ja mugavusvarustus, sest Multivanid saab nüüd varustada sõiduautodelt tuttava digitaalse näidikupaneeliga ja kõige edevamal juhul on puutetundliku lustikummuti ekraani diagonaal 9,2 tolli.
Caravellet ja Multivani – nagu Transporterit ennastki - pakutakse meil kahes pikkuses ja kui esimest saab soetada nelja-, viie-, kuue-, seitsme-, kaheksa- ja üheksakohalisena, siis Multivani pakutakse kas seitsme- või kaheksakohalisena. Samasuguse mootori, käigukasti ja varustuse korral on nende hinnaerinevuseks baashindade lõikes veidi üle 4000 euro ja ülevaates ära toodud numbrid on esitatud seisuga märts 2020. VW Caravelle baashind on Eestis 37 986 € (pikem Trendline varustuses versioon, 75 kW/102 hj) ja Multivanil 46 018 € (lühem Comfortline varustuses auto, 110 kW/150 hj).
€
Ford S-MAX |
€ 26 300 |
![]() |
||
Ford C-MAX |
€ 17 900 |
![]() |
||
Ford Grand C-MAX |
€ 19 000 |
![]() |
||
Ford Galaxy |
€ 27 100 |
![]() |
||
Peugeot Rifter |
€ 17 600 |
![]() |
||
Toyota Prius+ |
€ 32 970 |
![]() |
||
Volkswagen Sharan |
€ 33 883 |
![]() |
||
Volkswagen Multivan 6.1 |
€ 46 018 |
![]() |
Autode test
Kui hindate head juhitavust, kuid vajate rohkem ruumi, kui tavaline luukpära seda pakkuda suudab, siis on Ford C-Max tõenäoliselt üks õigemaid valikuid. …
Autode test
Esimene seitsmekohaline hübriidajamiga mahtuniversaal on täis mõistlikke ideid, kuid nende eest peate kõvasti maksma. …
Autode test
Kaasajastatud klassika, millega on mõnus sõita ja millele ei saa avaruse ega kasutusmugavuse osas vastu ükski seitsmekohaline linnamaastur. Kes ei usu võib proovida suunata viimase kolmandasse ritta mõnda teismelist ritva, kellel …
Autode test
Volkswagen Sharan on mahtuniversaalide koorekihti kuuluv seitsmeistmeline, mis on hästi varustatud ja millega on hea sõita. …