Autode test

Subaru
Levorg
Subaru Levorg on väga hea juhitavusega universaal, millel on lisaks praktilisele olemusele ette näidata ka meie muutlike ilmaoludega hästi kokku passiv nelikvedu. …
Juhi töökoht on kõigi Passatite korral üks põhilisi ostuargmente ja Alltrack pakub nii juhiistme kui ka roolisamba reguleerimiseks palju seadevõimalusi. Kõigil versioonidel on juhiiste elektriliselt reguleeritav ning mugava sõiduasendi leidmine ei tohiks kellegile probleeme valmistada.
Juhtseadmed on samuti käepärased, vajaliku nupu kätte saamiseks ei pea kaugele üünitama ning ka kõik muu vajalik on leitav maanteelt pilku pööramata. Pedaalid on samuti hästi joondatud ning juhti puudutava ergonoomika osas läheks raskeks talle võrdväärse vastase leidmisega. Kõikidel mudelitel on puutetundlik multifunktsionaalne ekraan, kuid et sõidu ajal oleks seda lihtsam kasutada, on enamus funktsioone ka nuppudega dubleeritud.
Pakiruum on Alltrackil hiiglaslik (639-1769 liitrit), mis teeb temast koos maastikuvõimekusega ühe praktilisema valiku omas klassis. Pisut arusaamatu on vaid see, et pakiruumi muudetava kõrgusega põrand on saadaval vaid lisaraha eest. Viimane oleks aga vajalik seepärast, et saavutada tagaistme seljatugede langetamise järel sileda põhjaga kaubaruum ning et saaks silmade alt ära peita ka lahtisi esemeid.
Lisaraha eest saab autole elektriliselt avaneva tagaluugi, abivahendeid asjade kinnitamisek jms. Mugavust lisavad ka pakiruumist ühe hoovatõmbega langetatavad tagaistemete seljatoed ja madal laadimiskünnis.
Varustuse osas ei ole Passat Alltrackile kõige vähematki ette heita. Tegemist on väga hästi varustatud autoga, mille pardal on ohtralt nii mitmesugust turva- kui ka mugavusvarustust. Loomulikult jätkub ühte-teist ka lisavarustuse reale, kus asuvad ka mõned sellised asjad, milleta on tõepoolest raske hakkama saada (nagu näiteks eelpool nimetatud pakiruumi tõstetav põhi). Lisaks sellele võiks kaaluda vaid adaptiivse vedrustuse (972 eurot), tagurduskaamera (367 eurot) ja LED-esitulede (921 eurot) soetamist.
€
Alfa Romeo Giulia |
€ 33 490 |
![]() |
||
Audi A4 |
€ 32 850 |
![]() |
||
BMW 3. seeria sedaan |
€ 35 200 |
![]() |
||
BMW 3. seeria Touring |
€ 36 800 |
![]() |
||
Ford Mondeo |
€ 22 200 |
![]() |
||
Ford Mondeo universaal |
€ 22 700 |
![]() |
||
Jaguar XE |
€ 37 380 |
![]() |
||
Kia Stinger |
€ 45 990 |
![]() |
||
Mazda 6 |
€ 24 700 |
![]() |
||
Mazda 6 universaal |
€ 20 650 |
![]() |
||
Opel Insignia Grand Sport |
€ 20 300 |
![]() |
||
Opel Insignia Sports Tourer |
€ 20 300 |
![]() |
||
Peugeot 508 RXH |
€ 32 300 |
![]() |
||
Peugeot 508 |
€ 27 700 |
![]() |
||
Renault Talisman |
€ 26 090 |
![]() |
||
Subaru Levorg |
€ 29 400 |
![]() |
||
Toyota Camry 2019 |
€ 28 500 |
![]() |
||
Volkswagen Arteon |
€ 31 481 |
![]() |
||
Volkswagen Passat Alltrack |
€ 36 315 |
![]() |
||
Volkswagen Passat |
€ 20 813 |
![]() |
||
Volvo S60 |
€ 29 200 |
![]() |
Autode test
Subaru Levorg on väga hea juhitavusega universaal, millel on lisaks praktilisele olemusele ette näidata ka meie muutlike ilmaoludega hästi kokku passiv nelikvedu. …
Autode test
Audi A4 ühendab eneses eeskujuliku koostekvaliteedi, sõidumugavuse ja suutlikkuse, sobides neile, kes otsivad ennekõike lõõgastavat sõidukogemust. …
Autode test
Opel Insignia Grand Sport on suur 5-ukseline luukpära, mis jääb meelde edeva kujunduse ja mugava vedrustusega. Kuid Opeli õnnetuseks leidub turul mitmeid võistlejaid, mis on Insigniast pisut ruumikamad ja mugavamad ning lähevad ka …
Autode test
Universaalkerega Mazda 6 on pereautona igati tegus valik, kuid mudel hakkab ilmutama vananemise märke ja mitmed uuemad konkurendid on sellest tänaseks mööda rühkinud. …