Autode test

Mazda
CX-5
CX-5 on üks parimaid linnamaastureid, mis pakub eeskujulikku juhitavust, head varustust ja praktilist sõitjateruumi. …
Ehkki baasmudeli hind on üsna ahvatlev, muutub pilt oluliselt kurvemaks, kui tahta võimsamat mootorit, paremat varustust, rääkimata automaatkäigukastist (DSG) ja nelikveost. Jooksvad kulud püsivad siiski kontrolli all, eriti säästlike diiselmootorite korral. Viimased õigustavad end eriti pikemate vahemaade korral, asulasisesele „koolibussile“ piisab ka bensiinimootorist, mis on ostes märgatavalt odavam.
Volkswagen pakub oma klientidele ka nn Long Life-teenindustsüklit, mille intervalliks on 30 000 km või 2 aastat. Viimasest võiks meie oludes siiski loobuda, sest siinseid suuri temperatuurikõikumisi arvestades võiks mootoris õli vahetada kord aastas. Järelturul on aga Tiguan üsna hinnatud mudel, ehk autode hinnalangus pole väga suur.
Kuna uus Tiguan jõudis müügile alles 2016. aastal, siis pikka kasutusajalugu, mille baasil annaks teha põhjapanevaid järeldusi, tal ette näidata ei ole. Küll aga on Tiguanid esinenud üsna hästi varasemates autode kvaliteeti kajastavates uuringutes ning käesoleva aasta riketealases uuringus sai Tiguan parema hinde kui näiteks rahvasuus töökindluse etaloniks peetav Toyota RAV4.
Baasmudelile pakutakse kas 3 aasta või 100 000 km pikkust garantiiperioodi, mida saab mõistliku lisatasu eest pikendada kuni 5 aastani. Kui eeldatav läbisõit on suurem, siis tasuks pikendada ka garantiialust läbisõitu (kuni 150 000 km), kuid see maksab juba hoomatavalt enam.
Seega soovitame tavaostjale kas 5 aastat või 100 000 km katvat lisagarantiid (veidi enam kui 500 eurot), mis kaob liisingu kuumakse sisse niimoodi ära, et seda ei pane tähelegi.
Euro NCAP testis tunnistati teise põlvkonna Tiguan oma klassis kõige turvalisemaks autoks. Ja pole ka imestada, sest kõikidel mudelitel on varustuses 7 turvapatja, automaatne hädapidurdussüsteem, mis tuvastab ka jalakäijaid ning suudab auto iseseisvalt enne kokkupõrget peatada, sõidurajal püsida aitav Line Assist, õnnetusejärgne uut kokkupõrget välistav lahendus jne.
Lisavarustuse hulgast leiate veel tagumised külgmised turvapadjad, ent seda kõrvale jättes on kõik mudelid turvalisuse seisukohast juba nii hästi varustatud, et ega seal midagi olulist enam lisada olegi.
€
Autode test
CX-5 on üks parimaid linnamaastureid, mis pakub eeskujulikku juhitavust, head varustust ja praktilist sõitjateruumi. …
Autode test
X1 on BMW väikseim linnamaastur, mille teine põlvkond saab tänu ruumikale interjöörile pereauto rollis eelkäijast oluliselt paremini hakkama. …
Autode test
Bentley esimene linnamaastur kombineerib eneses hiilgava inseneritöö, tähelepanuväärse suutlikkuse ja suurepärase sõidumugavuse, aga me pole kindlad, kas sellest piisab õigustamaks võrreldavatest konkurentidest oluliselt kõrgemat …
Autode test
Mugav ja ruumikas Lexus RX hoiab järelturul hästi hinda ja sellega on mugav sõita, Algselt USA tarbeks loodud linnamaastur on ka Euroopas jalad jäädavalt maha saanud. …