Autode test

Mazda
6
Mazda 6 on pereautona igati hea valik, ent valikust puuduvad diiselmootorid ja ka ruumikuses on mõned konkurendid temast mööda rühkinud. …
Sellele autole pakutakse peotäit jõuallikaid, mille ühiseks nimetajaks on ülelaadimine – vabalthingavaid mootoreid valikus pole ja kahe puhul – milleks on T6 ja T6 Polestar – kasutatakse koguni topeltülelaadimist. Ottomootoreid on kuus ja valiku avavad nime T3 kandvad 1,5- ja 2,0-liitrised võimsusega 152 hj. Neile järgnevad kaheliitrise töömahuga jõuallikad T4 (190 hj), T5 (245 hj), T6 (306 hj) ja T6 Polestar (367 hj). Turbodiislid on pea kõik kaheliitrise töömahuga – ühe erandiga, milleks on vanem 2,4-liitrine 190 hj arendav D4 - ja valiku avab 120-hobujõuline D2. Sellele järgnevad D3 (150 hj) ja D4 (190 hj) ning valiku lõpetab 225 hj arendav D5. Sõltuvalt mootorist ja varustusest on autodel kuuekäiguline käsi- või automaatkäigukast ja lisaks neile on valikus ka kaheksakäiguline automaatkäigukast. Lõviosa autodest on esiveolised, välja arvatud T6 ja D4, mis on saadaval ka nelikveolisena ning T6 Polestar, mida pakutakse ainultnelikveolisena. Autot ostes alustage mootoritest T3 ja D3, ent veel paremad oleks T4 või D4. S60 Polestar on juba midagi müstilist, seda nii oma hinna kui ka pakutava dünaamika poolest – 100 km/h saavutatakse selle „taskuraketi“ poolt vaid napi 4,7 sekundiga!
S60 pole rooli taga nii kaasahaarav kui Alfa Romeo Giulia või BMW 3. seeria, aga passib hästi kätte ja on igapäevaseks kulgemiseks hea kaaslane. Täpse rooliga S60 on leidnud üsna hea kompromissi suutlikkuse, juhi vajaduste ja hea sõidumugavuse osas. Vedrustus on küll jäigapoolne – eriti jäigema ja madalama paketi R-Design korral – kuid see ei muutu kordagi ebamugavaks ega häälekaks. Kere kaldumised on mõõdukad, haardevõime suurepärane ja auto reageerib vilkalt roolile, kuid keskpärane roolitunnetus pole selle sooritusvõimega päris kooskõlas. Soovida jätab ka manuaalkäigukastide ebatäpne käiguvahetus.
S60 on mõõdukatel kiirustel meeldivalt vaikne. Rehvimüra on vähe ja vedrustus pea hääletu, ent kiiruse tõustes jääb auto oma kallimatele võistlejatele alla, sest tuulemüra on suurtel kiirustel liialt palju.
€
Alfa Romeo Giulia |
€ 33 490 |
![]() |
||
Audi A4 |
€ 32 850 |
![]() |
||
BMW 3. seeria sedaan |
€ 35 200 |
![]() |
||
BMW 3. seeria Touring |
€ 36 800 |
![]() |
||
Ford Mondeo |
€ 22 200 |
![]() |
||
Ford Mondeo universaal |
€ 22 700 |
![]() |
||
Jaguar XE |
€ 37 380 |
![]() |
||
Kia Stinger |
€ 45 990 |
![]() |
||
Mazda 6 |
€ 24 700 |
![]() |
||
Mazda 6 universaal |
€ 20 650 |
![]() |
||
Opel Insignia Grand Sport |
€ 20 300 |
![]() |
||
Opel Insignia Sports Tourer |
€ 20 300 |
![]() |
||
Peugeot 508 RXH |
€ 32 300 |
![]() |
||
Peugeot 508 |
€ 27 700 |
![]() |
||
Renault Talisman |
€ 26 090 |
![]() |
||
Subaru Levorg |
€ 29 400 |
![]() |
||
Toyota Camry 2019 |
€ 28 500 |
![]() |
||
Volkswagen Arteon |
€ 31 481 |
![]() |
||
Volkswagen Passat Alltrack |
€ 36 315 |
![]() |
||
Volkswagen Passat |
€ 20 813 |
![]() |
||
Volvo S60 |
€ 29 200 |
![]() |
Autode test
Mazda 6 on pereautona igati hea valik, ent valikust puuduvad diiselmootorid ja ka ruumikuses on mõned konkurendid temast mööda rühkinud. …
Autode test
Universaalkerega Mazda 6 on pereautona igati tegus valik, kuid mudel hakkab ilmutama vananemise märke ja mitmed uuemad konkurendid on sellest tänaseks mööda rühkinud. …
Autode test
Välimusele, mugavusele ja turvalisusele panustav sedaan, mis sõiduomaduste osas ehk keskpäraste hulgas. …
Autode test
Turul on ruumikamaid ja pisut paremini viimistletud analooge, aga ükski teine tootja ei paku sedavõrd head kompromissi sõidumugavusest ja suutlikkusest, mis on pealekauba veel nii nägusas ja meeldejäävas pakendis. …