Mugavuse ihalejad peaksid eelistama võimalikult väikest veljemõõtu, sest baasvedrustus on linnas teekonaruste suhtes tundlik ja vedrustus võib olla kohati kaunis lärmakas. Maanteekiirustel on sõit parem ja sujuvam ning õhkvedrustust tasuks kaaluda juhul, kui maanteel kulgemist on palju – vedrustuse üldine iseloom jääb samaks, aga auto kreenib kurvides vähem ja on ka suuremate kiiruste korral veidi stabiilsem.
Juhitavuse osas pole XC90 nii tegus, kui BMW X5 või Porsche Cayenne, kuid arvestades tõika, et ta on mõlemast ka kogukam, saab ta ka kurvilisel teel päris hästi hakkama. Roolisüsteem on keskasendi lähedal liialt kerge ega anna kuigi palju tagasisidet, olles samas piisavalt täpne, et sisendada juhile enesekindlust ükskõik millistes oludes. Hübriidajami korral tuleb end rihmaga korralikult istmesse kinni tõmmata, sest tänu suuremale kaalule on tal kalduvus kurvides ka enam õõtsuda.