Uudised

Maserati teeb Baltimaades comebacki

Modena Motorsis uus meeskond
Uudismudelid ka eestlastele kättesaadavad
Maserati hinnad alates 115 860 eurost

Pärast paariaastast vaikust alustas Maserati esindaja Baltimaades, Modena Motors, taas aktiivset tegutsemist, tuues turule kaks Maserati uusimat mudelit: GranTurismo MC Stradale ja GranCabrio Sport.

Riias tegutseva Modena Motors avalike suhete juht Ilze Grase tunnistas whatcar.ee-le, et ehkki Maserati esindus on Baltimaades tegutsenud juba alates 2006. aastast, on paar viimast aastat jäänud nende tegevus suhteliselt tagasihoidlikuks. Möödunud aasta lõpus toimusid Modena Motorsi meeskonnas aga põhjalikud muudatused ning tänavu alustatakse tegevust aktiivsemalt kui eales varem.

Grase sõnul on neil Baltimaades hetkel üle 60 kliendi ning Riias asuv Maserati esindus vastab kõikidele Maserati luxorious guideline nõuetele. Kuna tegemist on kalli ning eksklusiivse automargiga, mille potentsiaalset klientuuri erinevates riikides võib lugeda kümnetes, mitte tuhandetes, ei ole arusaadavalt otstarbekas ehitada eraldi esindusi kõikidesse Balti riikidesse.

„Siiani on kõik meie Eesti ja Läti kliendid saanud Riias hoolduses käimisega kenasti hakkama ning kõik mõistavad, et kolme Balti riigi peale ühe esinduse olemasolu on täiesti piisav ja põhjendatud,“ nentis Grase, kelle sõnul asub nende esindus Riias K. Ulmana 114/3 ning piisab vaid e-kirjast aadressil info@maserati.lv, kui nad koheselt ise huvilisega ühendust võtavad. Kui ostuhuvi on tõsisem, toovad Modena Motorsi esindajad ka proovisõiduki kliendile otse ukse ette.

Maserati GranTurismo MC Stradale

Tänavu Genfi autonäitusel esitletud uus Maserati GranTurismo MC Stradale on kiireim, kergeim ja võimsaim auto Maserati mudelivalikus. Olles inspireeritud Trofeo GranTurismo MC-st ja kuulsatest GT4 motospordisarjadest, on Maserati GranTurismo MC Stradalel rohkem võimsust, vähem kaalu, üliterav reageerimine ja 301 km/h tippkiirus.

GranTurismo MC Stradale 331 kW (450 hobujõudu) võimaldavad 4,7-liitrisest V8 mootorist välja pigistada 10 hj rohkem võimsust, kui GranTurismo S, pöördemoment on paranenud 20 Nm võrra, ulatudes 510 Nm-ni. See aitab kiirendada 0–100 km/h vaid 4,6 sekundiga.

Auto võidusõidutaustast tulenevaks efektiks on ka 110 kg vähem kaalu võrreldes GranTurismo S-iga, mis toob  auto tühimassi kõigest 1670 kg peale. See võimaldab parandada ka juhitavuse seisukohast olulist kaalujaotust, mis on suudetud viia suhteni 48:52.

Auto kasutab tippelektroonikat, et lühendada kaasajastatud MC Race Shifti elektrooniliselt juhitud transaxle-tüüpi käigukasti käiguvahetusaega kõigest 60 millisekundile. See on esimene auto Maserati ajaloos, millel on lisaks automaat- ja sportrežiimile ka spetsiaalne võidusõidurežiim, valitav lihtsustatud juhtpaneelilt.

Autost on muuhulgas eemaldatud tagaistmed ning asendatud need turvakaarega, mistõttu on tegemist esimene kaheistmeline Maseratiga pärast MC12, mida toodeti vaid 50 autot. Lisaks on autol süsinikkeraamilised pidurid, spetsiaalselt väljatöötatud Pirelli rehvid, unikaalne vedrustus ja süsinikplastist sportdisainiga istmed.

Auto baashind Eestis on alates 156 240 eurost.

Maserati GranCabrio Sport

Teine tänavu Genfis esitletud Maserati uudismudel on Maserati CranCabrio Sport, mis on 2009. aastal Frankfurdi autonäitusel esitletud Maserati GranCabrio edasiarendus.

GranCabrio Sporti kapoti all on sama jõuallikas, mis GranTurismo MC Stradalel, ehk 4.7-liitrine V8, võimsusega 331 kW (450 hobujõudu) ja maksimaalne pöördemoment 510 Nm. Küll aga jääb ta MC Stradalele veidi alla tippkiiruselt, mis on maksimaalselt 285 km/h.

MC Auto Shifti tarkvaraga kuuekäiguline käigukast on Maserati Quattroporte Sport GT S-i käigukastist spetsialselt GranCabrio Sporti jaoks arendatud. Tööd on tehtud ka juhitavusega: Skyhook aktiivvedrustust on uuendatud, lisaks on kasutusele võetud soonilised ning puuritud kahekordse valuga pidurikettad.

Väljanägemise poolest iseloomustab GranCabrio Sporti dünaamilisem välimus, mida on näha juba GranCabrio omanäolisest esiotsast: must iluvõre ja punasega kaunistatud Maserati märk, muutunud on esitulede disain, esinurkade splitterid ning uue kujundusega küljekarbid on kere värvi.

GranCabrio Sportiga tuleb välja ka Maserati uus Rosso Trionfale värv, mis on inspireeritud Itaalia punastest rahvusvärvidest. Sama värvi kasutati ka 1950ndatel Maserati ralliautodel. 1957. aastal võitis Juan Manuel Fangio punase Maserati 250F-i roolis viienda Vormel 1 maailmameistritiitli.

Maserati GranCabrio Sporti hinnad algavad Eestis alates 136 519 eurost.

 

Maserati mudelite baashinnad koos Eestis kehtiva käibemaksuga:

Maserati GranTurismo 4.2 A/T – 115 860 eur

Maserati Quattroporte 4.2 A/T – 117 079 eur

Maserati Quattroporte S 4.7 A/T – 127 025 eur

Maserati GranTurismo S 4.7 CC – 131 040 eur

Maserati GranCabrio Sport – 136 519 eur

Maserati GranTurismo 4.7 MC Stradale – 156 240 eur

Lähemat infot Maseratist saab aadressil: www.maserati.lv


Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Toyota GR Supra

What Car? Says Hinnatud 5-ga 5-st

Toyota GR Supra pole nii eesmärgipärane, kui Alpine A110 või Porsche 718 Boxster, kuid on tänu võimsale mootorile, tagaveole ja jäigale kandmikule samuti lustlik kaaslane, edestades nimetatuid nii mootori elastsuse kui ka praktilisuse osas.