Uudised

Mudelikalender 2012: turuliidrid uuenevad!

Üle poolesaja uue mudeli
Turuliider Škoda Octavia uueneb
Uus Honda CR-V saabub sügisel

Tänavu on oodata Eesti autoturule palju olulisi uusi mudeleid eestlastest autoostjate jaoks, teiste seas uuenevad meie peamised turuliidrid Škoda Octavia, Honda CR-V jt.

Möödunud aastal oli Eesti ostetuim auto Škoda Octavia. Aastal 2012 on oodata senise kompaktklassi Octavia asemele aga täiesti uut Škodat. Auto jõuab müügile sügisel ning teda esitletakse märtsi alguses toimuval Genfi autonäitusel.

Seni ei ole veel lõplikku selgust, mis saab tema nimeks. Spekuleeritud on nimega Rapid, kuid juba on ilmunud ka üsna kindlas kõneviisis väited, et auto nimeks saab hoopis Lauretta. Läinud sügisel Frankfurdi näitusel esitleti teda Mission L kontseptsioonina, ehk „L“ võiks ju õigupoolest Laurettat tähendada küll.

Octavia iseenesest ei kao aga ära. Ta muutub ainult pisut suuremaks ja jõuab müügile tõenäoliselt tuleva aasta alguses. Analoogsed sõsarad tulevad ka Seatil. Mission L Seati versioon saab nimeks Toledo, ehk senine mahtuniversaalilik Toledo muutub taas luukpära-kompaktautoks, nagu oli Toledo eelmine põlvkondki. Seat Leon muutub aga sarnaselt uue Octaviaga samuti suuremaks.

Eestlaste lemmikmaastur Honda CR-V uueneb samuti sügisel. Seni on avalikustatud vaid tema Ameerika versioon ning Honda senist mudelipoliitikat arvestades, ei pruugi Euroopa versioon tulla päris samasugune. Aga eks Genfis saame näha sedagi.

Ja muidugi märtsis müügile jõudev uus Honda Civic, mis oli turuliider 90ndate teisel poolel, 2000ndate alguse turuliidri Peugeot 206 järglane Peugeot 208 jne. Ning patt oleks selles kontekstis jätta mainimata möödunud aasta automüügis teise koha saanud Toyota Avensise mudeliuuendust, mille esimesed autod on juba jõudnud Eestisse.

Loomulikult ei ole järgnev mudelikalender absoluutne ja lõplik, sest kogemused näitavad, et enamik uutest mudelitest jõuavad meile plaanitust kuu või isegi mitu hiljem. Seega võiks kalendrisse vaadates seda „koefitsenti“ julgelt arvestada ning võtta seda pigem kui orienteeruvat plaani.

Mudelikalender 2012  

Veebruar

Audi Q5 Hybrid

BMW 3. seeria 

BMW Active Hybrid 5

Citroen C1 facelift

Kia Rio 3 ust

Opel Zafira Tourer (pildil)

Renault Twinfo facelift

Seat Exeo facelift

Toyota Avensis facelift

VW up!

Märts

Audi A4 facelift

Chevrolet Malibu

Citroen DS5

Honda Civic (pildil)

Hyundai i40 sedaan

Kia Optima

Seat Alhambra 4x4

Seat Altea XL 4x4

Subaru XV

Suzuki Swift Sport

Volkswagen CC

Volvo V40

Aprill

Alfa Romeo Mito Twinair

Audi A1 5 ust

Fiat Panda

Honda Insight facelift

Hyundai i30 (pildil)

Isuzu D-Max

Peugeot 508 RXH

Renault Twizy

Seat Ibiza facelift

Suzuki Alto facelift

Volkswagen Passat Alltrack

Mai

Mazda CX-5

Renault Megane

Seat Mii

Juuni

BMW 6. seeria Gran Coupe

Hyundai ix45

Kia cee`d (pildil)

Lexus GS

Opel Astra GTC

Porsche Boxter

Renault Fluence EV

Škoda Citygo

Toyota Prius Plug-In

Toyota Prius+

Toyota Yaris Hybrid

Juuli

Audi RS4

Hyundai i30 SW

Jaguar XF Sportbrake

Smart Fortwo EV

Toyota GT 86 (pildil) 

August

Audi A3

BMW 1. seeria 3 ust

Hyundai i20 facelift

Peugeot 208

Subaru BRZ

Suzuki Jimny facelift

September

BMW 3. seeria Touring

BMW 7. seeria facelift

BMW M6

Chevrolet Cruze universaal

Citroen C4 Aircross

Ford B-Max (pildil)

Honda CR-V

Mercedes-Benz A-klass

Mini Paceman

Opel Astra Convertible

Renault Zoe EV

Suzuki Grand Vitara facelift

Škoda (Lauretta? Rapid?)

Oktoober

Audi Q5 facelift

BMW Gran Coupe

Ford Fiesta facelift

Ford Fiesta ST (pildil)

Mercedes-Benz SL

Mini Roadster

Renault Clio

Seat Toledo

November

Audi A1 Quattro

Ford Kuga

Hyundai i30 MPV

Opel Mokka

Detsember

Dacia Sandero

Jaguar C-X16

Mercedes-Benz CLS Shooting Brake

Mercedes-Benz GL

Mercedes-Benz S-klass

Mitsubishi Mirage (pildil) 

Subaru Impreza

 

 

Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Mercedes-Benz GLB

What Car? Says Hinnatud 4-ga 5-st

Suure Saksa kolmiku hulgast pärinevate rivaalide taustal sooduspakkumisena näiv uustulnukas, mis panustab ruumikusele ja praktilisusele ning teeb seda kaubamärgile väärilisel moel.