Uudised

One Mile Challenge lõppkiirusvõistlusel sõideti 319 km/h

Korrati Eesti rekordit
Kiireim naine saavutas 289 km/h
Suurim lõppkiirus diiselautol 227 km/h

Laupäeval 8. juunil peetud 13. One Mile Challenge 1 miili paigalstardiga lõppkiirusvõistlusel Kiltsi lennuväljal saavutas Erik Olesk oma Audi S6 Avantil tulemuseks 319 km/h, korrates sellega eelmist Eesti rekordit.

Tänane tippmark on eelmisest aastast Maksim Zolotarjovi nimel, kes Toyota Supraga sõitis 326 km/h. 300 km/h ületas ka Aivo Siimar Nissan 350Z’l, saavutades tulemuseks 305 km/h. Järgmine One Mile Challenge toimub 24. augustil 2013.

One Mile Challenge 2013 esimese etapi tulemused klasside lõikes:

A-Klass
I - Kaspars Veisbergs, Honda CRX, 230 km/h
II - Timmo Lilium, Honda S2000, 223 km/h
III - Jakko Paadik, Honda Civic Type-R, 214 km/h

B-Klass
I - Kaido Reisser, Audi S4 Avant, 290 km/h
II - Aivar Tsõbin, Nissan Primera, 275 km/h
III - Kristjan Onemar, Audi 80, 252 km/h

C-Klass
I - Erik Olesk, Audi S6 Avant, 319 km/h
II - Aivo Siimar, Nissan 350Z, 305 km/h
III - Virgo Rikk, Porsche 911 Turbo, 292 km/h

Kiireima naise eriauhinna pälvis Renata Hatšaturjan (Nissan GTR, 289 km/h) ning suurima lõppkiiruse diiselautoga saavutas Martin Luts (Audi A4 TDi, 227 km/h).

Eesti 1 miili 300 km/h klubi tänase seisuga:
Maksim Zolotarjov, Toyota Supra, 326 km/h
Aleksandr Ljahh, Nissan Skyline GTR, 319 km/h
Erik Olesk, Audi S6 Avant, 319 km/h
Aleksandr Lomeiko, BMW 325i, 315 km/h
Viljar Mäesepp, Nissan 300ZX, 311 km/h
Roul Liidemann, Dodge Viper GTS, 311 km/h
Janis Piiritalo, Audi S6 Avant, 309 km/h
Aki Virtanen, Saab 9-5, 305 km/h
Artur Hatšaturjan, MB SL55 AMG, 305 km/h
Aivo Siimar, Nissan 350Z, 305 km/h
Marje Salumets, Audi Coupe, 304 km/h
Juhani Kautto, Nissan GT-R, 300 km/h

Foto: Marek Potti

Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Seat Ateca

What Car? Says Hinnatud 4-ga 5-st

Ateca on nägus linnamaastur, mis juhitavuse osas klassi priimuste seas, pakkudes kasutajale õnnestunud kompromissi mugavusest ning praktilisusest. Lähisugulaste arvestuses on see paremini viimistletud kui Škoda Karoq, olles VW Tiguanist hoomatavalt soodsam.