Uudised

Nissan kasvatas möödunud aastal Euroopa turuosa

Turuosa Euroopas 4%, kasvas 0,3%
Nissan ja Datsun müüsid kokku 724 613 sõidukit
Baltikumis kasvas müük 24,8%

Nissan teatas, et saavutas 2014. aastal 4,0 protsendiga Euroopa turuosa rekordi, parandades 2013. aasta 3,7%-ga võrreldes oma tulemust 0,3 protsendi võrra.

Möödunud aasta on viies järjestikune aasta, millal turuosa kasvas. See tähendab peaaegu 50% kasvu võrreldes 2009. aasta tasemega (2,7%). Koos äsja turule toodud Datsuni kaubamärgiga oli turuosa 4,1%.

Nissani ja Datsuni ühine müügitulemus oli läbi aegade parim – 2014. aastal 724 613 sõidukit. See tähendab 2013. aasta müügiga võrreldes 13,2% kasvu, kusjuures detsembri kogumüük oli 70 316 sõidukit ehk 28,8% suurem kui eelmise aasta samal perioodil.

Euroopa müüginumbreid suurendasid aasta jooksul turule toodud 12 sõidukit, sealhulgas kaks uut krossoverit X-Trail ja Juke ning uhiuus Barcelonas valmistatav Pulsar, mis tõi Nissani C-segmenti tagasi.

Peale selle laiendas Nissan oma elektrisõidukite valikut, tuues turule täiselektrilise Nissan e-NV200 tarbesõiduki ja kaubiku, mida toodetakse Nissani laienevas Barcelona tehases.

Nissani Euroopa müügi- ja turundusvaldkonna vanemasepresident Guillaume Cartier lausus: „Nissani mudelivalik on tugevam, ühtlasem ja põnevam kui kunagi varem. Nihutasime kõiki piire, kui tõime 12 kuu jooksul turule 12 autot."

"Tahame oma klientidele pidevalt veelgi enamat pakkuda: rohkem valikuvõimalusi, suuremat väärtust ning uuenduslikumaid ja põnevamaid tooteid. 2014. aastal tõime turule oma teise elektrisõiduki e-NV200, täiendasime uue X-Traili ja Juke’iga oma krossoverite valikut ning muutsime NISMO nime üleilmselt tuntuks,” lisas ta.

Nissan LEAF on elektrisõidukite segmendis jätkuvalt esikohal, kui Euroopas müüdi üle 15 000 auto ehk 2013. aastaga võrreldes 30% rohkem. Alates sõiduki müügile toomisest 2010. aastal on LEAFi omanikud kogu maailmas sõitnud tervelt miljard kilomeetrit.

Nissan Nordic Europe, mis tegutseb Skandiaavias ning Baltikumis, saavutas 2014 aastal kõigi aegade kõrgeima turuosa – 4,4%. Võrreldes eelmise aastaga kasvas müük ligikaudu 5700 sõiduki võrra. Aastal 2013 oli Nissani turuosa kogu Nissan Nordicu regioonis 4,1%

2014 lõppes edukalt ka Baltikumis, kus müük kasvas 24,8%, ühtekokku müüdi 3 419 uut Nissanit. Võrreldes 2013 aastaga kasvas turuosa 0,6% ja saavutas 2014 aasta lõpuks turuosa 6,1%.

Jätkuvalt on populaarseimaks Nissani mudeliks Qashqai, mida müüdi lõppenud 2014 aastal kokku 1 916 sõidukit.

Vaata autofirmade sooduspakkumisi