Uudised

Toyota endiselt kõige väärtuslikum automark

Esikolmikus veel BMW ja Mercedes-Benz
Toyota väärtus kahanes 2%
10 väärtuslikuma automargi väärtus kasvas aastaga 3%

Ettevõtte Millward Brown poolt läbiviidud uuringu BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands kohaselt säilitas Toyota maailma väärtuslikuma automargi tiitli.

Jaapani autotootja väärtus küll langes 2% 28,9 miljardi dollarini, kuid sellegi poolest edestati BMW-d (26,4 miljardit dollarit) ja Mercedes-Benzi (21,8 miljardit dollarit). Toyota on olnud number üks 8 aastat viimase 10 aasta jooksul.

Neljas koht kuulub Hondale (-5%, 13,3 miljardit dollarit), viies oli Ford (13,1 miljardit dollarit), kuues Nissan (11,4 miljardit dollarit) ja seitsmes Audi (10,1 miljardit dollarit). Esikümne lõpetavad Volkswagen, Land Rover ning Lexus.

Kokku kasvas 10 väärtuslikuma automargi väärtus aastaga 3%, aasta varem oli kasv 17%.

Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Mercedes-Benz GLB

What Car? Says Hinnatud 4-ga 5-st

Suure Saksa kolmiku hulgast pärinevate rivaalide taustal sooduspakkumisena näiv uustulnukas, mis panustab ruumikusele ja praktilisusele ning teeb seda kaubamärgile väärilisel moel.