Uudised

Citroën hoiab Eestis tarbesõidukite müügis liidripositsiooni

Populaarseimaks väikekaubikuks on Berlingo
Kokku müüs Citroën 729 väikekaubikut
PSA Gruppi käes turust 37,25%

Juba teist aastat järjest on Eestis enimmüüdud tarbesõiduk Citroën. Kui paljudel automarkidel on tulenevalt seadusandlusest suurenenud just sõiduautode baasil N1-kategooria kaubikuks ehitatud autode müük, siis Citroëni müügiedu aluseks on klassikaline kaubik.

PSA Gruppi kuuluvate Citroëni ja Peugeot kaubikute müük moodustas N1-kategoorias koguturust enam kui kolmandiku: 37,25%. Citroën müüs liidrina möödunud aastal Eesti turule 729 väikekaubikut ja see moodustas müügist 18,69%. Võrreldes eelmise aastaga kasvas tarbesõidukite müük Eestis enam kui 20%: 3243lt 3900le.

Eesti populaarseimaks väikekaubikuks on Citroën Berlingo, mida müüdi 2015. aastal 444. Järgnesid juba enam kui 100 autot vähem müünud Peugeot Partner 334 ja Toyota Hilux 248 sõidukiga.

Citroëni müügiedu kindlustab populaarne väikekaubik Berlingo, mille omadused vastavad kõige paremini ettevõtja vajadustele. Berlingo sobib suureäraselt nii linnaliiklusesse kui ka pikemateks sõitudeks. Kui Eesti seadused ettevõtte autopargi osas lähiajal ei muutu, siis võib prognoosida jätkuvat tendetsi sõiduautode baasil N1-kategooria sõidukite registreerimisel, kuid kindlasti jääb vajadus ka klassikalise kaubiku järgi. Ja siin on Citroënil väga hea positsioon, sest mudelivalikus on tarbesõidukid, mille kaubaruumi maht on 3,3–17 m3.

2016. aasta tarbsõidukite müüginumbreid võib mõjutada ka teenusena pakutav täisteenusrent, mis on suunatud ettevõttele, et võimaldada keskendumist põhitegevusle ja usaldada kõik sõiduki või autopargiga seonduv teenuse pakkujale.

Vaata autofirmade sooduspakkumisi