Uudised

Toyota lubab kiigata uue linnamaasturi sõitjateruumi

Tellitav sügisest, autod jõuavad järgmisel aastal
Valikus nii hübriidajam kui ka bensiiniturbo
Esiveoliste kõrval saadaval ka nelikveoline variant

Toyota esitles esmaspäeval uut linnamaasturit C-HR, mille mudeliindeks moodustub sõnadest Coupe High Rider ja viitab kaheukselisele sõidukile, mis kulgeb maapinnast tavapärasest veidi kõrgemal. 

Tootja ei tee saladust, et uue autoga püütakse esimesena emotsionaalseid ostjaid, keda peaks uustulnuka suunas juhatama maasturi dünaamiline kujundus. 

Uudismudeli koht saab olema mudelirivis Auris Touring Sports Wagon’i ja RAV4-ja vahel ja ettevõttes usutakse, et aastas leitakse neile autodele 100 000 ostjat.

Seeriaauto mõõdud saavad olema sarnased ideeautole, mida näidati 2014. aastal Pariisi autonäitusel. Hübriidajamiga C-HR on 4360 mm pikk ja auto telgede vaheks on 2640 mm. 

Ehk siis teisisõnu on see sarnane olemasoleva mudeliga Toyota RAV4. Kõigi autode varustusse kuulub ohutuspakett Safety Sense, mis sisaldab jalakäijaid tuvastavat avariiennetust, adaptiivset kiirushoidikut, automaatset kaugtulede ümberlülitust ja elektroonilist abimeest, mis peab silmas sõidurajal paiknemist. 

Kallimate varustustasemete korral on saadaval ka võtmevaba käivitus, parkimisabiline, kahes toonis teostatud värvilahendus, 18-tollised valuveljed ja palju muud. 

C-HRi saab tellida Priuse arsenalist pärineva hübriidajamiga (122 hj) ja lisaks sellele on valikus ka Auriselt tuttav 1,2-liitrine bensiinimootor, millest võetakse ülelaadimise najal 116 hj (85 kW) ja 185 Nm. 

Autod on varustatud kas kuuekäigulise manuaalkäigukastiga või siis variaatorkäigukastiga – viimast valides saab soetada ka nelikveolise isendi. Eeltellimuste vastuvõtuga alustatakse juba kooliaasta alguses ja autod saab kätte järgmisel aastal.


Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Toyota GR Supra

What Car? Says Hinnatud 5-ga 5-st

Toyota GR Supra pole nii eesmärgipärane, kui Alpine A110 või Porsche 718 Boxster, kuid on tänu võimsale mootorile, tagaveole ja jäigale kandmikule samuti lustlik kaaslane, edestades nimetatuid nii mootori elastsuse kui ka praktilisuse osas.