Uudised

Sõitke sööma!

Kolmandal ja neljandal mail toimuva kaksikmessi autodele pühendatud osa loodetakse järgmisel aastal veel suuremaks paisutada.
Üritusest võtavad peale uute sõidukite osa ka hobiautod; uudismudelitest on esindatud fastback-kerega Hyundai i30 N, Seat Tarraco, Škoda Scala, Toyota Camry ja Volkswagen T-Cross.
Üritus on tasuta ja avatud mõlemal päeval hommikul üheteistkümnest õhtul üheksani.

Eeloleval reedel ja laupäeval toimub Tallinna Lauluväljakul vaba sissepääsuga kaksikmess, mis keskendub vatsale ja selle vedamisele. Teisisõnu leiab lisaks toidumessile „Sööma!“ samas paigas aset ka autonäitus „Sõidame“, mille käigus on kavas mitmeid esmaesitlusi ja mis ei piirdu pelgalt autode ümber tammumisega. Soovijad saavad kätt proovida virtuaalse võidukihutamise ja erinevate võistlustega. Messil on ka proovisõiduala, kus saab tutvust teha peaaegu neljakümne autoga. Sellel alal on esindatud Hyundai, Seat, Škoda, Subaru ja Toyota. Osalejad saab ise üle lugeda väravate avanedes, kuid olgu märgitud, et Laitse rallipark teeb proovisõidualal lustisõite 1920. aastast pärit Ford T-ga.

Uudismudeleist tulevad „esmaettekandele“ laugpärakerega Hyundai i30 N, Seat Tarraco, Škoda Scala, Toyota Camry ja Volkswagen T-Cross. Viimase näol on tegu VW Polo sõsarmudeliga, mis võimaldab baasmudelist kõrgemat isteasendit ja maksab Eestis vähemalt 15 858 eurot. Elektriajamiga sõidukite au kaitseb Genfi autonäitust väisanud eestimaine Nobe, samuti saab UPS-i väljapanekus uudistada tonnise kandevõimega kaubikuid, mis sobivad müra ja heitgaaside puudumise tõttu hästi tööks miljööväärtuslikus keskkonnas. Kaksikmess on mõlemal päeval avatud 11.00-20.00, sissepääs on kõigile tasuta ja kuna Reidi tee ehituse tõttu on tavapärane liikluskorraldus pea peale pööratud, oleksid korraldajad ummikuhirmus tänulikud, kui inimesed eelistaksid kohale tulles ühissõidukeid.

Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Toyota Corolla

What Car? Says Hinnatud 4-ga 5-st

Kaheteistkümnes Corolla on ruumikam kui ükski varasem mudeli poole sajandi pikkuses eduloos ning lisaks jääb see luukpära meelde veel mugava vedrustuse ja ökonoomse hübriidajamiga.