Uudised

Tallinnas saab tutvuda uue Foresteriga

Tegu on uuele platvormile ehitatud autoga, mis eelkäijast suurem ning avarama interjööriga ja mis tuleb meil esiti müüki vaid niinimetatud pehme hübriidina (e-Boxer).
Uue mudeli ajam on vanemast venna mootorist 11% võimsam ja 30% suurema pöördemomendiga ning selles on kokku köidetud kaks mootorit.
Uue mudeli baashinnaks on Eestis 32 900 eurot.

Meil jõuab uus Forester esmalt müüki pehme hübriidina (e-Boxer). Uue mudeli ajam on vanema venna mootorist veidi võimsam (150 vs 167 hj), pakub enamat pöördemomenti (198 vs 259 Nm) ning selles on kokku köidetud kaks mootorit. Põhijõuallikaks on vabalt hingav kaheliitrine ottomootor, mis arendab 110 kW/150 hj ja mida toetab elektrimootor, mis arendab 12 kW/17 hj. Sellise ajamiga Forester saavutab kiiruse 100 km/h 11,8 sekundiga ja auto keskmine kütusekulu olevat eelkäija omast umbes 10% väiksem.

Kõik uued Foresterid on varustatud variaator-tüüpi automaatkäigukasti ja pideva nelikveoga, mis suunab tavasõidu korral 60% saadaolevast momendist esiratastele, ent võib veojõu jaotust haardevõime kahanedes ka vastavalt vajadusele ümber mängida. Auto kliirensiks on sarnaselt eelkäijale 220 millimeetrit ja lisaks on uustulnukate kaasavaras ka läbivust parandav elektrooniliste abiliste pakett X-Mode. Hübriidajam pole minetanud ka autode veovõimekust ja e-Boxeriga varustatud Foresteri võib rakendada kuni 1870 kg kaaluva haagise ette.

Uue Foresteri interjöör on tänu lisandunud laiusele ja pikkusele varasemast avaram, näeb kallim välja ning pakub teises reas ka enamat jalaruumi. Pikema sõiduprooviga saate meie lehel tutvuda juuni alguses, varustuste kirjeldused ja hinnad on aga edasimüüjatel juba tänagi olemas ning uue mudeli baashinnaks on Eestis 32 900 eurot. Põhivarustusse kuuluvad lisaks automaatkäigukastile veel LED-laternad, EyeSight turvapakett, Apple CarPlay ja Android Auto valmidus, kahetsooniline automaatne kliimaseade ja palju muud.

Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Toyota Corolla

What Car? Says Hinnatud 4-ga 5-st

Kaheteistkümnes Corolla on ruumikam kui ükski varasem mudeli poole sajandi pikkuses eduloos ning lisaks jääb see luukpära meelde veel mugava vedrustuse ja ökonoomse hübriidajamiga.