Uudised

Nelikveoline M8 on võimsaim auto BMW kaheukseliste valikus

Mudeliga M5 tehnikat jagav M8 tuuakse turule nii kupee kui ka avaautona.
M. versioonide uus lipulaev arendab 441 kW/600 hj ja nende Competition versioonid on veelgi võimsamad, arendades 460 kW/625 hj.
M8 Coupé saavutab kiiruse 100 km/h 3,3 sekundiga, avaauto kaotab talle ühe kümnendikuga ja Competition versioonid on neist omakorda kümnendiku jagu kiiremad.

BMW tõmbas virtuaalselt katte mudelitelt BMW M8 Coupé ja BMW M8 Convertible, mida näidatakse „lihas ja luus“ esmalt 25-27.06 Münchenis „BMW Maailmas“ ning seejärel sügisesel Frankfurdi autonäitusel. Autod jagavad tehnikat viimase põlvkonna supersedaaniga M5, mis tähendab seda, et uued M. osakonna lipulaevad on vaikimisi nelikveolised, ent lõbutsemise jaoks saab neid muuta ka tagaveolisteks. Uustulnukate mootoriruumist leiate eest 4,4-liitrise V8, mis arendab turbokompressorite toel 441 kW/600 hj ja kui sellest ei peaks piisama, siis Competition-versioonides on need jõuallikad 25 hj jagu võimsamad.

Nimetatud võimsuse toel saavutab tühjalt 1885 kg kaaluv M8 Coupé 100 km/h 3,3 sekundiga ning põhimudelist 25 kg raskemal avaautol on kiirendust iseloomustav näitaja 3,4 sekundit. Autod varustatakse kaheksakäiguliste automaatkäigukastidega ja suutlikuma vedrustusega, mille koostamisel arvestati nii võistlusauto BMW M8 GTE arendamise käigus kui ka mitmetel ringradadel hangitud kogemustega. Mudeli M8 esirataste kaldenurk on põhimudeli omadest suurem, selle mootoripadjad on jäigemas seades ning adaptiivvedrustuse amortisaatorid olevat samuti oluliselt tummisemad tükid kui on ette näidata M8 aluseks võetud baasmudelil BMW 850i.

Väljastpoolt on jaksukamate erimudelite tunnusteks jõulisema kujundusega põrkerauad, 20-tollised spetsiifilise välimusega jalavarjud, muudetud kujundusega peeglid, pakiruumi luugil olev spoiler ja esimeste poritiibade lõpuosas asuvad „lõpused“. Sõitjate ruumist leiate aga enamat külgtuge pakkuvad esiistmed, värskeima kujundusega sportrooli, roostevabad pedaalikatted ja mudelipõhised embleemid. Viimaseid leidub ka väljaspool ja autode personaliseerimise hõlbustamseks hakatakse pakkuma ka ohtralt lisavarustust – nagu näiteks süsinikkiust ehisdetailid – mis kiirete autode kontekstis NII olulised on 😉.

Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Toyota Corolla

What Car? Says Hinnatud 4-ga 5-st

Kaheteistkümnes Corolla on ruumikam kui ükski varasem mudeli poole sajandi pikkuses eduloos ning lisaks jääb see luukpära meelde veel mugava vedrustuse ja ökonoomse hübriidajamiga.