Uudised

Alpine A110S on mudeliperekonna kiireim võsuke

Tänu enamale ülelaaderõhule arendab mootor nüüd 40 hj enam, mis lubab sellel tagaveolisel Porsche Boxsteri rivaalil saavutada 100 km/h ideaalis 4,4 sekundiga.
Tühjalt 1114 kg kaaluva erimudeli kaalu/võimsuse suhe on 3,8 kg/hj ja esiteljelt leiate 320 mm läbimõõduga pidurikettad, mida varem pakuti vaid lisavarustusena.
Ehkki meile lähim Alpine esindus asub Poolas, võib ostumõtete korral pöörduda Renault’ edasimüüja poole, kes aitavad ka teeninduse osas.

Ehkki legendaarse sportauto Alpine A110 samanimeline järeltulija toodi turule alles kahe aasta eest, hoitakse võimalike ostjate huvi üleval mitmete eriseeriatega ning nüüd on turule tulemas juba neljas modifikatsioon, millel mudelinimeks Alpine A110S. Esimeseks „pääsukeseks“ oli 2017. aastal esitletud A110 Première Edition, mida toodeti ainult 1955 eksemplari. Järgmisena tuldi välja Pure nimelise versiooniga, mis oli eelkäijast askeetlikumas seades ning kolmandana järgnes neile Légende, mida pakuti eelmistest luksuslikuma varustusega, ehk nn praktilise Grand Tourerina. Ja nüüd on kord teistest suutlikuma versiooni käes, mis omab mitmeid erinevaid kujunduselemente, istub teepinnale lähemal ning millel on ette näidata ka eelnenuist võimsam jõuallikas.

Esimesed autod peaksid esindustesse jõudma oktoobris ja mudeli baashinnaks on Euroopas 66 500 eurot (Eestis tuleb täpse hinna küsimiseks pöörduda Renault’ esindustesse). Selle eest saate tühjalt 1114 kg kaaluva kupee, mille 1,8-liitrine R4 arendab vanematest versioonidest 40 hj enam, ehk 215 kW/292 hj @ 6400 p/min. Auto tippkiiruseks on 260 km/h ja 100 km/h saavutab see Porsche Boxsteri rivaal ideaalis 4,4 sekundiga. Kõik autod varustatakse seitsmekäigulise „automaadiga“ ja varasematest versioonidest esineb ka uustulnuka vedrustus, mis on pisut madalamas seades, omades ühtlasi jäigemaid vedrusid, amortisaatoreid ja stabilisaatorvardaid. Autode interjööris on aga enam kasutatud süsinikkiudu ja Dinamica-nimelist tekstiilmaterjali.

Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Toyota Corolla

What Car? Says Hinnatud 4-ga 5-st

Kaheteistkümnes Corolla on ruumikam kui ükski varasem mudeli poole sajandi pikkuses eduloos ning lisaks jääb see luukpära meelde veel mugava vedrustuse ja ökonoomse hübriidajamiga.