Uudised

Elektriauto Nobe alustab ühisrahastuse projektiga

Kampaania käigus soovitakse koguda 100 000 dollarit, et viia lõpuni mudeli registreerimiseks vajalikud toimingud.
Esimesed kasutuskõlbulikud autod peaksid plaanide kohaselt valmima juba eeloleval kevadel.
Igaüks võib uustulnuka sünnile kaasa aidata, annetuse suuruseks on Nobe Indiegogo kampaanias kas 20 või 100 dollarit.

Tänasest tõmmati käima Eesti päritolu elektriautode Nobe ühisrahastuse kampaania, mille raames soovitakse koguda 100 000 dollarit, et sõidukid nõuetekohaselt registreerida. Vajalikud katsed ja mõõtmised plaanitakse teostada Belgia ettevõttes Mgineering ja kui Nobe kõik vintsutused läbitud saab, on tegu müügivalmis sõidukiga. Nobe tegevjuhi Roman Muljari sõnul on testimiseks vajalikud prototüübid juba valmis ja ootavad „pakki panemist“.

Ettevõtmise toetamiseks tuleb registreerida end kasutajaks Indiegogo platvormil. Kõnealune kampaania kestab 15. juulist kuni 29. augustini ja kui eesmärk jääb saavutamata, siis kantakse toetajatele nende raha tagasi. Nobe Indiegogo kampaaniale pääseb ligi järgnevalt lingilt: https://www.indiegogo.com/projects/cool-retro-styled-three-wheeled-electric-car-nobe#/.

“Eesmärgi täitumisel liigume oma unistusele lähemale, milleks on autotoomise käivitamine. Loodame esimesed kasutusvalmis elektriautod valmis saada juba kevadeks," lisas Roman Muljar. “Kõik toetajad saavad esimesele autole tänutäheks kirja oma ees- ja perekonnanime. Toetuse suuruseks on kas 20 või 100 dollarit ja summast oleneb ka nime suurus sõidukil. Kui nimesid laekub rohkem, kui autole mahub, siis ehitame ühe sarnase auto juurde.“

Lisaks on mehe sõnul kõik toetajad oodatud ka Nobe tehasesse, et oma silmaga järgi vaadata, kuidas esimesed sõidukid liha luudele kasvatavad. Kõnealuse auo näol on tegu kolmekohalise autoga, millel on kolm ratast, eemaldatavate paneelidega Targa-katus ja mille sõiduulatus on ühe laadimisega 250 km. Lisaks on autol eespool koht ka kaasaskantavale lisaakule, millesse salvestatav energia kasvatab sõiduulatust umbes 60 kilomeetri jagu.

Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Toyota GR Supra

What Car? Says Hinnatud 5-ga 5-st

Toyota GR Supra pole nii eesmärgipärane, kui Alpine A110 või Porsche 718 Boxster, kuid on tänu võimsale mootorile, tagaveole ja jäigale kandmikule samuti lustlik kaaslane, edestades nimetatuid nii mootori elastsuse kui ka praktilisuse osas.