Uudised

Peugeot toob kevadel turule kaks uut pistikhübriidi

Nelikveoline Peugeot 3008 Hybrid4 arendab 220 kW/300 hj, mis teeb sellest autost võimsaima Peugeot’.
Mudelit 3008 Hybrid4 hakatakse pakkuma GT-varustuses, ent varsti pärast tippversiooni lisandub valikusse ka kattesaadavama hinnaga esiveoline, mille ajamite liitvõimsuseks on 165 kW/225 hj.
Nelikveolise keskmiseks heitmekoguseks lubatakse 29-32 grammi kilomeetri kohta (WLTP) ja elektrilises sõidurežiimis on selle sõiduulatuseks ühe laadimisega 56-59 kilomeetrit (WLTP).

Eeloleval kevadel jõuab Eestiski müüki uus Peugeot’ logo kandev pistikhübriid, mille jõuallikateks on 147 kW/200 hj arendav ottomootor ja kaks elektrimootorit. Auto esiosas paikneb kaheksakäigulise automaatkäigukastiga kokku ehitatud elektrimootor, mis arendab 81 kW/110 ja masina tagumisel teljel on teine sarnane jõuallikas, millel võimsuseks 83 kW/112 hj. Ülekandekadusid maha arvates lubatakse ajamite liitvõimsuseks 220 kW/300 hj, mis teeb mudelist 3008 Hybrid4 võimsaima tootmises oleva Peugeot’ ning esimese nelikveolise, mis mudeli 3008 hinnakirjas saadaval.

Mudeli 3008 Hybrid4 akuploki mahutavuseks on 13,2 kWh ja elektrilises sõidurežiimis on selle tegevusraadius ühe laadimisega 56-59 kilomeetrit (WLTP-tsükli kohaselt). 3008 Hybrid4 peaks Eestisse jõudma kevadel ja seda autot hakatakse pakkuma GT-varustuses. See versioon saavutab kiiruse 100 km/h 6,5 sekundiga, ent paar kuud hiljem peaks valikusse lisanduma ka esiveoline isend, milles täiendab 132 kW/180 hj arendavat ottomootorit üks elektrimootor (80 kW/110 hj) ja mille ajamite liitvõimsuseks on 165 kW/225 hj. Hiljem saavad sarnased hübriidajamid enesele ka Peugeot 508 ja 508 SW.

Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Peugeot 508 SW

What Car? Says Hinnatud 4-ga 5-st

Universaalkerega Peugeot 508 SW on hea auto, millel on lisaks isikupärasele välimusele ka kvaliteetselt koostatud omanäoline interjöör, suur pakiruum ja sitked mootorid.

Kasutatud auto testid

Peugeot 307 (01-07)