Uudised

Võimsaim seeriaviisiline avaauto, lekkinud pildid uuest Land Rover Defenderist ja Ferrari F8 Spider

Ferrari 812 GTS on võimsaim seeriatootmisse jõudev avaauto, mille katusepaneel on avatav ka liikuvas autos (kuni kiiruseni 45 km/h).
Frankfurdi autonäitusel esitletav uus Land Rover Defender jõuab müüki kahes pikkuses ja viie, kuue või seitsmekohalise autona.
Ferrari F8 Spider pole autotootja sõnul „nii raju, kui 488 Pista Spider, ent siiski märgatavalt sportlikum, kui 488 Spider“, mida see uustulnukas asendama hakkab.

Autotootjad püüavad üksteist enne neljapäeval algavat Frankfurdi autonäitust uudistega üle trumbata, mille tõenduseks on kasvõi täna avalikustatud kaks uut Ferrarit ja veebi „lekkinud“ fotod kauaoodatud uuest Land Rover Defenderist, mida kõiki juba nädala lõpus Saksamaal oma silmadega vaadata saab. Lisaks esitletakse täna õhtul ametlikult ka Volkswageni uut elektriautot ID 3, mida hakatakse pakkuma erinevate akuplokkidega – 45, 58 ja 77 kWh – millest suurima korral lubatakse auto sõiduulatuseks ühe laadimisega enam kui 500 km.

Mudeliga 812 GTS tähistab Ferrari 50. aasta möödumist viimase avaauto sünnist, mis omas eesasetusega V12-jõuallikat. Sisuliselt on tegemist mudeliga 812 Superfast, millel on avatav metallist katusepaneel ja millest saab võimsaim seeriatootmises olev avaauto. 6,5-liitrine V12 arendab 800 hj @ 8500 p/min (718 Nm @ 7000 p/min) ja 80% pöördemomendist olevat saadaval juba 3500 p/min juures. Ferrari 812 GTS saavutab kiiruse 100 km/h kolme sekundiga, selle tippkiiruseks on 340 km/h ja auto katusepaneel pakib end kokku 14 sekundiga.

Veebi jõudnud pildid uuest Land Rover Defenderist pärinevad aga ühest Lõuna-Aafrika ajakirjast, mis annavad koos trükises avaldatuga mitmeid vihjeid uue maasturi kohta. Autot hakatakse pakkuma kahes pikkuses ja pikem 110 tuleb müüki ka seitsmekohalisena. Kokkupandud tagaistme korral on selle pakiruumi mahuks 2380 liitrit ja 110 võib tõmmata piduritega haagist, mille massiks on maksimaalselt 3720 kg. Mõnel pool hakatakse kuuekohalisena pakkuma ka lühemat versiooni (90), milles on üks täiendav istekoht auto esiistmete vahel, mille teeb võimalikuks roolisambale kolitud käiguvalits.

Ferrari F8 Spider on avatava katusepaneeliga versioon superautost F8 Tributo, mis on autotootja sõnul „mitte nii raju, kui 488 Pista Spider, ent märgatavalt sportlikum kui 488 Spider“. Uustulnuka kahe turboga varustatud 3,9-liitrine V8 arendab maksimaalselt 720 hj – ehk sama palju, kui põhirivaalist McLaren 720S Spideri jõuallikas – ja auto saavutab kiiruse 100 km/h 2,9 sekundiga. Tühjalt 1400 kg kaaluv F8 Spider on oma eelkäijast 20 kg kergem, selle baashinnaks on Euroopas 262 000 eurot ja esimesed õnnelikud peaksid oma lelud kätte saama juba eeloleval suvel.

Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Toyota GR Supra

What Car? Says Hinnatud 5-ga 5-st

Toyota GR Supra pole nii eesmärgipärane, kui Alpine A110 või Porsche 718 Boxster, kuid on tänu võimsale mootorile, tagaveole ja jäigale kandmikule samuti lustlik kaaslane, edestades nimetatuid nii mootori elastsuse kui ka praktilisuse osas.