Uudised

Järgmine Mercedes-AMG C 63 jääb ilma V8 jõuallikast

2022. aastal esitletav kolmanda põlvkonna Mercedes-AMG C63 saab enesele hübriidajami, mis sisaldab kaheliitrist ottomootorit ja arendab üle 500 hobujõu.
Plaanitavat jõujuurikat hakatakse pakkuma kupee, sedaani ja avaversioonina ning lähtuvalt võistlejate tegemistest pole võimatu ka nelikveo tulek.
Mootorgeneraatoriga plaanitakse kokku köita edasiarendus nelja silindriga ottomootorist, mis arendab mudeli Mercedes-AMG A 45 S 4MATIC+ mootoriruumis 310 kW/421 hj.

Kolmanda põlvkonna „tsee-kuuekümnekolmest“ saab esimene auto AMG-mudelite hulgas, mis tuuakse ohvriks väiksema rohelise jalajälje huvides. Briti autoajakirja Autocar andmetel olla Mercedes-AMG välja öelnud, et 2022. aasta alguses müügile jõudev järgmine ägedaim C-klass saab enesele V8 ottomootori asemel hübriidajami, mis sisaldab kaheliitrist ottomootorit (M139) ja arendab kõige järsemas seades enam kui 500 hobujõudu.

Ühtlasi olevat laual ka võimalus, et nimekas jõujuurikas saab omale nelikveo. Järgmise versiooni mootoriruumis teeks suurema töö ära jõuallikas, mis arendab tänase A 45 S 4MATIC+ sisse pakituna 310 kW/421 hj, mis teeb sellest võimsaima seeriatootmises oleva kaheliitrise bensiinipõletaja. Uut mudelit hakatakse pakkuma ilmselt kupee, sedaani ja avaautona ja sarnase ajami saab omale hoomatavalt malbemas seades ka järgmine C 43.


Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Mercedes-Benz GLB

What Car? Says Hinnatud 4-ga 5-st

Suure Saksa kolmiku hulgast pärinevate rivaalide taustal sooduspakkumisena näiv uustulnukas, mis panustab ruumikusele ja praktilisusele ning teeb seda kaubamärgile väärilisel moel.