Uudised

Uus Juke jõuab Eestisse jaanuaris

Tänasest läks koosteliinile teise põlvkonna Nissan Juke, mida pannakse kokku Inglismaal asuvas Sunderlandi tehases.
Esmalt tuuakse turule autod, mille liitrise töömahuga ottomootor arendab 86 kW/117 hj ja 180 Nm (lühiajaliselt ka 200 Nm).
Uue mudeli baashinnaks saab 16 300 eurot ja esimesed autod peaksid Eestisse jõudma jaanuaris.

Pea kümne aasta eest esitletud esimese põlvkonna Nissan Juke pakkus palju kõneainet oma harjumatu välimusega, ent hoolimata arvamuste lahknevusest leidsid enesele omaniku kogunisti 1,5 miljonit autot, mis teeb sellest mudelist ühe populaarseima kaasaegse Nissani. Teise põlvkonna esindaja välimus on eelkäijast pisut väljapeetum ja uustulnuk panustab varasemast enam praktilisusele. 4,2 meetrit pika Juke pakiruum on endisest 20% suurem ja tootja kinnitusel on teises reas ka varasemast enam pea- ning põlveruumi. Uus Juke on varasemast 23 kg kergem ja selle iseloomulikuks tunnuseks on Y-kujulised vagusdioodidel põhinevad esilaternad, mis kuuluvad kõigi autode põhivarustusse.

Teise põlvkonna esindajad peaksid jõudma Eestisse jaanuaris ja need tuuakse turule ottomootoriga, millel on ette näidata kolm silindrit ja liitrine töömaht. Selline jõuallikas arendab maksimaalselt 86 kW/117 hj ja lisaks kuuekäigulisele manuaalkäigukastile pakutakse seda mootorit veel seitsmeastmelise „automaadiga“ (kahe siduriga DCT-käigukast). WLTP-tsükli kohaselt lubatakse käsikasti korral keskmiseks kütusekuluks 5,9 l/100 km ja „automaadi“ puhul on joomakombeid iseloomustavaks näitajaks 6,0 l/100 km. DCT-käigukasti korral on sohvri päralt ka kolm sõidurežiimi – tavapärane, ökonoomne ja sportlik – mis muudavad pisut mootori ning käigukasti tööd.

Teise põlvkonna Juke juures pööratakse palju tähelepanu ka isikupärase välimusega sõidukite koostamisele. Ostjate päralt on 11 välist värvitooni koos kahe kontrasttoonis katusega, autole saab soetada 19-tollised valuveljed ning lisaks tuttavatele varustustasemetele - Visia, Acenta, N-Connecta ja Tekna – on valikus veel viieski tase, millel nimeks N-Design. Interjööri viimistlemisel on kasutatud endisest kvaliteetsemaid materjale ja armatuurlaua, istmete, uksepolstrite ning käetoe viimistlust saab valida kahe erineva kombinatsiooni vahel. „Midnight“ kombineerib musta nahka sama karva Alcantaraga, „Juke“ ilmestab aga musta nahka oranžide värvilaikudega.

Uue põlvkonna armatuurlauda ilmestab 8,0-tollise diagonaaliga infolustiekraan, mille vahendusel võimaldatakse ligipääsu ka NissanConnecti teenustele ja lisaks sellele on autol ette näidata terve seljatäis täiustatud juhiabisüsteeme ning teabe- ja meelelahutusega seonduvaid valikuid. Ohutuslahenduste hulka kuuluvad näiteks hädapidurdusabi koos jalakäijate ja jalgratturite tuvastamisega, seatav kiiruse piiraja, liiklusmärkide tuvastamine, sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatus, auto tagant läbi liikuva sõiduki eest hoiatav „abimees“ ja pimeala jälgimine. Ja lisaks loetletule on uuel Jukel ka kõige arenenum teabe- ja meelelahutussüsteem, mida on ühele Nissanile eales pakutud.

Vaata autofirmade sooduspakkumisi