Uudised

Selline näeb välja kaheksas Golf

Kaheksas Golf tuleb müüki viie uksega luukpärana, mille jõuallikate võimsused jäävad vahemikku 66 kW/90 hj – 221 kW/300 hj.
Kõik otto- ja diiselmootorid on varustatud turbokompressoritega ja lisaks neile jõuallikatele on hinnakirjas veel nn pehmed hübriidid (eTSI), pistikhübriidid (eHybrid ning GTE) ja maagaasi põletav jõuallikas (TGI).
Uus Golf peaks meieni jõudma kevadel ja järgmisel aastal peaksid turule jõudma veel GTI, GTI TCR, GTD, GTE ning Golf R.

Volkswagen esitles 24. oktoobri õhtul kaheksanda põlvkonna VW Golfi, mis peaks Eestisse jõudma eeloleval kevadel. Uus mudel põhineb reformitud MQB-platvormil ja tuuakse turule viie uksega luukpärana, millel pikkuseks 4284 mm, laiuseks 1789 mm ja kõrguseks 1456 mm. Telgede vaheks lubatakse 2236 mm ja ehkki meil pakutavad mootorid/varustused peaksid selguma vahetult enne uustulnuka maabumist, on praegu teada, et kaheksas Golf tuleb müüki kaheksa jõuallikaga, mille võimsused jäävad vahemikku 66 kW/90 hj – 221 kW/300 hj. Kõik otto- ja diiselmootorid on varustatud turbokompressoritega ja lisaks neile jõuallikatele on hinnakirjas veel nn pehmed hübriidid (eTSI), pistikhübriidid (eHybrid ning GTE) ning maagaasi põletav jõuallikas (TGI).

Ottomootorite (TSI) hulgast on valida kaks kolme silindriga jõuallikat (66 kW/90 hj ja 81 kW/110 hj) ning nelja silindriga diiselmootoreid (TDI) on samuti kaks (85 kW/115 hj ja 110 kW/150 hj). 48-voldise elektrisüsteemiga, startergeneraatori ja liitiumioonakuga varustatud pehmeid hübriide on valikus kolm – 81 kW/110 hj, 96 kW/130 hj ning 110 kW/150 hj – ning laetavaid pistikhübriide taas kaks. Viimastest arendab eHybrid 150 kW/204 hj ja uue põlvkonna GTE on veel võimsam, arendades 180 kW/245 hj. Viimase akuploki mahutavuseks on 13 kWh, mis eelkäija omast poole suurem, mistõttu võib eeldada, et auto tegevusraadius on elektri najal toimetades samuti tunduvalt suurem. Järgmisel aastal peaksid turule jõudma veel ka uus GTI, GTI TCR, GTD ja Golf R.

Uue mudeli baasvarustusse kuuluvad valgusdioodidel esi- ja tagatuled, võtmeta käivitus, puutetundliku ekraaniga infolustisüsteem, mobiiliühendust ja veebikasutust võimaldav We Connect, multifunktsionaalne rool, automaatne kliimaseade, sõiduraja hoidmise süsteem (Lane Assist), eesliikujaid jälgiv ja teele tormavate jalakäijate eest hoiatav Front Assist ja palju muud. Sarnaselt hiljuti uuendatud Volkswagen Passatiga võimaldab Travel Assist poolautonoomset sõitu kuni kiiruseni 210 km/h ja lisaks veebis surfamisele saab võrku ühendatud kasutajaliidest tarvitada ka uuenduste allalaadimiseks. Ühtlasi on uus Golf esimene Volkswagen, millel baasvarustuses nutikas ümbruse jälgimise süsteem. Car2X kogub teavet 800 meetri raadiuses asuvatelt sõidukitelt ja liiklustaristult, et hoiatada juhti ja teisi sarnase tehnoloogiaga varustatud autosid võimalike ohtude eest.

Vaata autofirmade sooduspakkumisi