Uudised

Gemballa arendab superautot

Fondihalduritele meeldimise korral võidakse tootmiseelset prototüüpi näidata juba uue aasta alguses.
Uus superauto saab omale sisepõlemismootori, sest „Õige Gemballa põletab bensiini ja teeb häält“, selgitab ettevõtte tänane juht Steffan Korbach.
Auto loojate eesmärgiks on keskmootoriga superauto, mis saavutab 100 km/h 2,5 ja 200 km/h 6,5 sekundiga.

Saksa tuuningfirmast Gemballa, mis kogus tuntust McLarenite ja Porschede arendajana, pole viimasel ajal suurt midagi kuulda olnud, ent nüüd näikse asjad paremuse poole liikuvat. Ettevõtte juhataja Steffan Korbach, kes võttis ohjad üle 2015. aastal, ehk viis aastat pärast „sepikoja“ asutaja Uwe Gemballa mõrva, on olnud oma töös nii edukas, et nüüd on plaanis koguni oma superauto loomine, mis ehitatakse nullist, mitte mõne „tooriku“ baasil.

Piisava rahastuse korral plaanitakse tootmiseelset prototüüpi esitleda juba uue aasta alguses ja visanditel näha olevat autot hakkab jõustama mõningase üllatusena sisepõlemismootor. „Me soovime ehitada üht viimast omasuguste seas,“ selgitab Korbach. „Autot, millel on head dünaamilised näitajad ja meeldejääv välimus. Õige Gemballa põletab bensiini ja teeb häält, sest kõik tänased arengusuunad pole kuigi kaasahaaravad.“

Mehe sõnul soovivad nad luua superautot, mis saavutab kiiruse 100 km/h vähem kui 2,5 sekundiga ja suudab 200 km/h spidomeetrile manada pelgalt 6,5 sekundi jooksul. Lisavarustusena võidakse hakata pakkuma ka manuaalkäigukastiga versioone ja kui esiklapse loomisega sujub kõik plaanipäraselt, siis pole võimatud isegi seesugused erimid, mida jõustavad tänaste superautode seas poolkohustuslikud hübriid- või elektriajamid.

Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Toyota GR Supra

What Car? Says Hinnatud 5-ga 5-st

Toyota GR Supra pole nii eesmärgipärane, kui Alpine A110 või Porsche 718 Boxster, kuid on tänu võimsale mootorile, tagaveole ja jäigale kandmikule samuti lustlik kaaslane, edestades nimetatuid nii mootori elastsuse kui ka praktilisuse osas.