Uudised

Peugeot 208 on Eestis kohal

Uus 208 on 4055 mm pikk, sõltuvalt versioonist jäävad autode tühimassid vahemikku 1055-1530 kg ja sisepõlemismootoriga versioonide pakiruumi mahuks on 311-1106 liitrit.
Esialgses mootorivalikus on üks kolmes võimsuses pakutav ottomootor, diiselmootor ja viimasega võrdsel hulgal elektriajameid.
Soodsaim ottomootoriga versioon maksab 12 900 eurot, diiselmootori puhul on baashinnaks 15 500 ja elektriajami korral 28 900 eurot.

Esimesed teise põlvkonna „kahesaja-kaheksad“ on esindustes kohal, alustatud on ka tellimuste vastuvõtuga ja muuhulgas saab juba tellida isegi elektriajamiga versiooni e-208, mis peaks Eestisse jõudma uue aasta alguses. Etteruttavalt olgu öeldud, et „särtsutoitel lõvikutsikat“ saab uudistada isegi varem, sest e-208 pannakse välja ka elektriautodele pühendatud näitusel Elektra, mis leiab aset 15-17. novembrini Tallinnas T1 kaubanduskeskuses.

Avaldatud hinnakirjas on kolm ottomootorit, „õliküttel“ jõuallikas ja üks elektriajam ning bensiini põletavad mootorid on kõik 1,2-liitrised ajamid, mis saadaval kolmes võimsuses (55 kW/75 hj, 74 kW/101 hj ja 96/131 hj). Kõige tagasihoidlikumat ottomootorit pakutakse koos viiekäigulise manuaalkäigukastiga, ülejäänute korral on valida kas kuuekäigulise manuaal- või kaheksakäigulise automaatkäigukasti vahel ning värske 208 näol on tegu esiveolise autoga.

Sisepõlemismootoriga autosid pakutakse kolmes varustuses, milleks on Active, Allure ja GT-Line ning bensiini põletavate jõuallikate korral on soodsaimaks ostuks Active varustuses 208, mis maksab 75 hj arendava mootoriga minimaalselt 12 900 eurot. 101 hj arendava mootoriga versioon maksab samas varustuses 1000 eurot enam, „automaadi“ soov lisab viimasele veel 1800 eurot ja võimsaimat ottomootori eest tuleb letile laduda juba vähemalt 18 700 eurot.

Tõsi, sellisel juhul on tegu juba Allure-varustuses masinaga, millel pardal ka automaatkäigukast. 1,5-liitriseid diiselmootoreid (75 kW/102 kW) pakutakse esiti vaid kuuekäigulise manuaalkäigukastiga ja baasvarustuse korral on säärase südamega 208 alghinnaks 15 500 eurot. Elektriajamiga e-208 (100 kW/136 hj) erineb aga lisaks ajamile enese vendadest veel sellegi poolest, et nendel autodel on valikus neljaski varustustase, millel nimeks GT.

Active-varustuses e-208 baashinnaks on Eestis 28 900 eurot ja masina sõiduulatuseks lubatakse ühe laadimisega kuni 340 km (WLTP). Kiiruse 100 km/h saavutab e-208 8,1 sekundiga ja võimsaim ottomootoriga versioon jääb antud harjutuses maha vaid 0,6 sekundiga. Sisepõlemismootoriga autodest on ökonoomseim diiselmootor (3,2 l/100 km, NEDC), ottomootorite hulgas on aga ökonoomseim baasjõuallikas (4,1 l/100 km, NEDC).

Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Peugeot 508 SW

What Car? Says Hinnatud 4-ga 5-st

Universaalkerega Peugeot 508 SW on hea auto, millel on lisaks isikupärasele välimusele ka kvaliteetselt koostatud omanäoline interjöör, suur pakiruum ja sitked mootorid.

Kasutatud auto testid

Peugeot 307 (01-07)