Uudised

BMW M2 CS: rohkem jõudu ja süsinikkiudu

Kavandatav M2 CS on baasmudelist 40 hj võimsam, mis väljendub kiirenduses veidi vähem kui poole sekundi kanti jäävas edumaas.
Kõige rajuma „emm-kahe“ eritunnuseks on süsiniklaminaadist mootorikate, mille keskosast leiate tagasihoidliku ventileerimisava.
Adaptiivvedrustus on põhivarustuses, nagu ka kuuekäiguline manuaalkäigukast ja 19-tollised jalavarjud.

Teisel pool Atlandi ookeani on võrku ilmunud esimesed vihjed kähkusõidukile, mida esitletakse varsti avataval Los Angelese autonäitusel ja millega soovib BMW järgmisel aastal enda väikseima puhtatõulise M. seeria esindaja pidulikult erru saata. Erimudel BMW M2 CS saab olema hõlpsalt tuvastatav ventileerimisavaga mootorikatte abil, mis on sarnaselt auto katusepaneeliga valmistatud süsiniklaminaadist. Võrreldes baasmudeli BMW M2 Competition terasest detailiga olevat see poole kergem ja süsinikkiuga on hullatud mujalgi. Nagu näiteks kõige rajuma „emm-kahe“ tagumise põrkerauaga integreeritud difuusori juures ja samast materjalist on ka esimese põrkeraua all olev splitter.

Väliseid värvitoone tuleb valikusse neli ja autod varustatakse 19-tolliste sepisvelgedega, mis värvitud kas mustaks või omavad matti kullaläikelist viimistlust. Mootor öeldakse olevat sama võimas kui BMW M4 Competitioni mootoriruumis, ehk 3,0-liitrine R6 arendab kahe turbokompressori abil 331 kW/450 hj @ 6250 p/min. Käigukastideks pakutakse jätkuvasti kas kuuekäigulist manuaalkäigukasti või lisavarustuse alt leitavat seitsmekäigulist „automaati“ ja Jalopniku andmetel saavutavat esimesega varustatud versioon kiiruse 97 km/h nelja sekundiga. „Invakastiga“ versioon on antud harjutuses 0,22 sekundit nobedam. Võrdluseks: tänane baasmudel saavutab käsikäigukasti korral 100 km/h 4,4 sekundiga.

Lekkinud andmed ei kajasta, kas ja kui palju süsiniklaminaadist detailid auto kaalu kärbivad ning esiti pole infot ka hindade osas, ent karta on, et olenemata hinnast saab olema tegu välkkiirelt läbi müüdava eriseeriaga, mistõttu tasuks huvilistel kodustatud BMW-müüjad kähku üles otsida. Sõidumehed saavad autole tellida ka suuremad M Sport pidurid, mille korral haaravad eespool 400 mm läbimõõduga piduriketastest kuue kolviga sadulad. Auto eritunnusteks on veel (taas) süsiniklaminaadist keskkonsool, enamat tuge pakkuvad M Sport sportistmed ja nn juhi-paketi korral veereb masin Michelini Pilot Sport Cup 2-nimelistel rehvidel ning omab ülejäänutest pisut suuremat tippkiirust (280 km/h).

Vaata autofirmade sooduspakkumisi