Uudised

184 hj arendava hübriidajamiga C-HR jõuab Eestisse detsembris

Detsembris jõuab Toyota esindustesse värskendatud C-HR, mille mootorivalikusse hakkab kuuluma nüüd kaks hübriidajamit.
Kaheliitrist bensiinimootorit sisaldav hübriidajam arendab 184 hj ja lisaks sellele pakutakse edasi ka tagasihoidlikumat versiooni, mille võimsuseks on 122 hj.
Võimsamat versiooni hakatakse pakkuma neljas varustuses ja selle baashinnaks on sissejuhatava kampaania raames 26 400 eurot.

Toyota C-HR on meeldejääva ilmega linnamaastur, mida on siiani pakutud lisaks 1,2-liitrisele ottomootorile (116 hj) ka koos hübriidajamiga, mis sisaldab 1,8-liitrist bensiinitoidust jõuallikat. Kõnealuse ajami võimsuseks on 122 hj ja kui ottomootori korral annab tootja mudeli keskmiseks kütusekuluks 6,9 l/100 km (siin ja edaspidi WLTP-tsükli kohaselt), siis hübriidajami korral olevat nende autode joogijanu märgatavalt väiksem, ehk teisisõnu sõltuvalt veljemõõdust 4,9-5,0 l/100 km.

Detsembris jõuavad aga müügile uuenduskuuri läbinud „tsee-haa-errid“, millel on lisaks kosmeetilistele muudatustele ette näidata veel senistest võimsam jõuallikas koos vaiksema interjööriga. Kolmanda mootorina lisandub valikusse kaheliitrist bensiinimootorit sisaldav hübriidajam, mis arendab 184 hj ja mille keskmine kütusekulu suureneb hoolimata lisavõimsusest vaid 0,4 liitri jagu 100 km kohta. Kõik hübriidajamiga autod on esiveolised ja varustatud „automaadi“ ehk astmevaba e-CVT käigukastiga.

Kuuekäigulise käsikastiga pakutakse vaid 1,2-liitrist ottomootorit ja see on ainus jõuallikas, mida saab ka nelikveolisena. Lisaks on uuenduskuuri läbinud autodel veel senisest mugavam vedrustus, vaiksem sõitjateruum ning uuendatud multimeediasüsteem, mis ühildub Apple CarPlay ja Android Autoga. Uuendatud C-HR-i baashinnaks on meil 21 300 eurot ja võimsama hübriidajami korral 29 350 eurot, ent nn teise tulemise puhul on ka autode hinnad soodsamad, olles mainitute korral vastavalt 18 800 ja 26 400 eurot.

Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Toyota GR Supra

What Car? Says Hinnatud 5-ga 5-st

Toyota GR Supra pole nii eesmärgipärane, kui Alpine A110 või Porsche 718 Boxster, kuid on tänu võimsale mootorile, tagaveole ja jäigale kandmikule samuti lustlik kaaslane, edestades nimetatuid nii mootori elastsuse kui ka praktilisuse osas.