Uudised

Renault Mégane uueneb

Värskenduskuuri läbinutel on lisaks kosmeetilistele muudatustele ette näidata ka uuendatud interjöör ja laetavad hübriidajamid.
Laetav hübriidajam ehk E-TECH Plug-in tuuakse turule esmalt universaalis, ent aasta lõpus peaks sellele järgnema ka viie uksega luukpära.
Mégane R.S. saab enesele aga sama jõuallika, mida kasutati varasemal Trophy-versioonil ja mida pruugitakse jätkuvasti ka sportautol Alpine A110.

Eeloleval suvel peaks meilgi müüki jõudma uuendatud Renault Mégane, millel on lisaks kosmeetilistele muudatustele ette näidata ka värskendatud interjöör ja laetavad hübriidajamid. Kallimate versioonide armatuurlaual on sestpeale 9,3-tollise diagonaaliga infolustisüsteemi ekraan, millega haakub hästi seesuguste autode 10,2-tolline digitaalne näidikupaneel, mis lubavad kahepeale võtta viimast masina uuendatud kasutajaliidesest. Lisaks viimasele esitletakse värskenduskuuri läbinutel ka uusi elektroonilisi abimehi, mis teevad sammu edasi autonoomse sõitmise suunas, muutes ummikutes ja kiirteedel sohvrite elu senisest mugavamaks.

Tehnika poolel on aga suuremaks uudiseks laetav hübriidajam, mis köidab kokku 1,6-liitrise nelja silindriga ottomootori ja kaks elektrimootorit. Ajami maksimaalseks võimsuseks on 160 hj ja tänu 9,8 kWh mahutavale akuplokile suudab seesuguse ajamiga varustatud Renault sõita ühe laadimisega linnakiirustel kuni 65 km (WLTP-tsükli kohaselt). Kõnealune ajam on kaitstud enam kui 150-ne patendiga ja omab sidurita käigukasti, nii et käsikastide kummardajatel tuleb mõne muu versiooniga leppida. E-TECH Plug-in tuuakse turule esmalt universaalina, ent aasta lõpus peaks sellele järgnema ka viie uksega luukpära.

Varustuste osas on uudiseks R.S. Line, mis saadab pensionile GT Line nimelise varustuse. Esimest inspireeriv kuumpära Mégane R.S. saab aga enesele sama jõuallika, mida kasutati varasemal Trophy-versioonil ja mida pruugitakse jätkuvasti ka sportautol Alpine A110. Kõnealune 1,8-liitrine ottomootor arendab 220 kW/300 hj ja 400 Nm käsikasti ning 420 Nm kahe siduriga EDC-käigukasti korral. Mégane R.S. Trophy jääb samuti valikusse, aga edaspidi hakkab see põhimudelist erinema vaid varustuse osas, mille hulka kuuluvad muuhulgas kiiremat sõitu võimaldav Cup-vedrustus ja Torsen-tüüpi piiratud libisemisega esidiferentsiaal.
 

Vaata autofirmade sooduspakkumisi