Uudised

Genfi autonäituse ootuses: Škoda Octavia RS iV ja Hyundai i20

Genfis esitletav uue põlvkonna Octavia RS iV on laetav pistikhübriid, olles ühtlasi ka kõigi aegade võimsaim tänavale pakutav Octavia.
Ford Fiesta rivaalist Hyundai i20 avalikustatakse samuti Genfi autonäitusel ja sellegi mudeli korral võib oodata mootorivalikusse elektriga flirtivaid ajameid.
Ilmselt saab varti oma järgmise tööriista uste arvu osas ka üks Saaremaa mees, kuid kolme uksega i20 tulek pole tõenäoline, sest selliste versioonide populaarsus on languses.

Tänase seisuga jääb Genfi autonäituse avamiseni veidi enam kui kuu jagu aega ja autotootjad on varmad pinget üles kruttima. Viimati sai nimetatud teoga hakkama Škoda, avaldades mõned visandid uutest RS-tähisega Octaviatest, mida esitletakse näitusel ja mida hakatakse pakkuma nii sedaankerega kui ka universaalina.

Esimesi seesuguseid näidati meile pea kahekümne aasta eest ja need on põhiturgudel hästi vastu võetud, sest eelmises põlvkonnas oli iga viies Saksamaal, Inglismaal ja Šveitsis müüdud Octavia RS-liitega. Tõenäoliselt saab mantlipärija olema sama edukas ja seda hakatakse pakkuma pistikhübriidina, mille ajam arendab 180 kW/245 hj.

Sarnast tolmu keerutab uue „ii-kahekümne“ ümber üles ka Hyundai, kelle poolt näitusele toodav läbinisti uus i20 on esimene Hyundai, mille välisilme lähtub ettevõtte uuest kujunduskeelest, mis võiks vabas vormis kõlada kui „Meeleline sportlikkus.“

Ehk teisisõnu annavad rõhutatud õhuvõtuavad, rattakoopad ja agressiivne õlajoon autole dünaamilise ilme, ent kerepaneelide all on tegemist praktilise luukpäraga, mitte kasutaja lülisammast purustada sooviva vedrustuseta kardiga. Täpsemat tehnilist infot lubatakse mõlema uustulnuka kohta jagada kohe pärast ametlikku esitlust.

Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Škoda Scala

What Car? Says Hinnatud 4-ga 5-st

Škoda Scala põhitrumbiks on „palju autot vähese raha eest“, mis peab baasmudelite korral hästi paika. Scala tagaistme ees on enam jalaruumi kui üheski võistlejas ja lisaks sellele rõõmustavad ostja südant veel õnnestunud kujundus, elegantne interjöör, head sõiduomadused ja külluslik (lisa)varustus. Õigupoolest meenutavad väikeauto algupära vaid auto sõitjate ruumi laius ja interjööri viimistluses kasutatavad odavakoelised plastpaneelid.