Uudised

700 hj arendav Audi RS 7 Sportback

ABT tuli mudeli Audi A7 kümnendaks juubeliks välja erilise jõujuurikaga, mis peaks kiirteel närviliseks tegema isegi superautode omanikud.
Tänu muudetud tarkvarale võetakse neljaliitrisest V8-jõuallikast nüüd 515 kW/700 hj, mis paiskab nelikveolise boliidi kiiruseni 100 km/h napi 3,3 sekundiga.
Arvestatav jõulisa on vaid arupärimise ja mitmete eurode kaugusel, lähiajal saab täiendust ka antud mudelile pakutav velgede valik.

Veidi enam kui kümne aasta eest ei lasknud Mercedes-Benz CLS-i saatev menu Audi juhtkonnal kuidagi õhtuti sõba silmale saada ja sestap tuldi 2010. aastal välja oma pika laugsabaga, millel mudelinimeks A7 või A7 Sportback. Tootearenduse edenedes valmisid selle najal pisut hiljem ka S7 ja RS 7, millest viimane oli võimsaimaks versiooniks antud mudeliseeria esindajate seas. „Err-ess-seitsme“ neljaliitrise töömahuga V8 arendas turbokompressorite toel 412 kW/560 hj ja 700 Nm, mis võimaldas kõnealusel nelikveolisel saavutada 100 km/h napi 3,9 sekundiga.

Teise põlvkonna RS 7 toodi turule nn pehme hübriidina koos tuntava jõulisaga (441 kW/600 hj ja 800 Nm), ent kui ka see lahjaks jääb ja jõulukuuske koju tuues katusele kinnitatud puukesel koduhoovis siiski mõned okkad küljes on, saab abi Saksa päritolu ABT Sportsline inseneridelt. Nende sellide „töödeldud“ RS 7 arendab kogunisti 700 hj ja võimaldab saavutada 100 km/h 3,3 sekundiga, mis on baasmudelist kolm kümnendikku nobedam. Kõnealune jõulisa saavutati eeskätt tänu täiustatud mootori juhtprogrammile, mis hoolitsevat ka jõuallika hea tervise eest.

Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Audi Q8

What Car? Says Hinnatud 4-ga 5-st

Luksuslike linnamaasturite seas on kiiremaid, praktilisemaid ja soodsaimaid valikuid, kuid selles mudelis on dünaamika, originaalne kujundus, tähelepanuväärne koostekvaliteet ja praktilisus kokku segatud sellisel moel, mis peaks katma kõigi ostjate vajadusi.