Uudised

Cupra Leon tuleb kahe kere, nelja mootori ja kahe veoskeemiga

Neljandal Seat Leonil põhinevad uustulnukad on eelkäijatest ruumikamad, sest nende autode telgede vahe edestab vanemaid vendi viiekümne millimeetriga.
Cupra Leonide võimsused jäävad vahemikku 180 kW/245 hj – 228 kW/310 hj ja nelikveolisel universaalil kulub 100 km/h saavutamiseks vähem kui viis sekundit.
Uue põlvkonna Seat Leon peaks jõudma Eestisse aprillis.

Seati sportlik kaubamärk esitles enda Cupra Garage nimelises peakorteris uusi mudeleid, millest on kõige olulisem neljanda põlvkonna Seat Leonil põhinev Cupra Leon. Viimane tuuakse turule nii viie uksega luukpära kui ka universaalina ja lisaks ottomootoritele on valikus esmakordselt laetav pistikhübriid, mis võimaldab sõita elektri najal kuni 60 km (WLTP-tsükli kohaselt). Pistikhübriidi ajami kooseisu kuuluvad 150 hj arendav 1,4-liitrine ottomootor, elektrimootor (115 hj) ja 13 kWh mahutav akuplokk ning seesuguse ajami maksimaalne võimsus on ülekandekadude maha arvamise järel 180 kW/245 hj.

Särtsuga flirtivat ajamit hakatakse pakkuma mõlemas keres, nagu ka kaheliitriseid ottomootoreid. Viimased tuuakse turule kolmes seades, ehk bensiini põletav 2,0 TSI arendab 245, 300 või 310 hj. Kõik selliste mootoritega autod varustatakse DSG-käigukastidega ja võimsaim seadistus on universaalide tarbeks, mida hakatakse pakkuma ka nelikveolisena. Täpsemad andmed selguvad hiljem, ent tootja kinnitusel vajab nelikveoline Cupra Leon 100 km/h saavutamiseks vähem kui viis sekundit. Lisaks kuuluvad komplekti veel tõhusamad pidurid koos tavamudelist madalama vedrustuse ja adaptiivsete amortisaatoritega.

Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Mercedes-Benz GLB

What Car? Says Hinnatud 4-ga 5-st

Suure Saksa kolmiku hulgast pärinevate rivaalide taustal sooduspakkumisena näiv uustulnukas, mis panustab ruumikusele ja praktilisusele ning teeb seda kaubamärgile väärilisel moel.