Uudised

Kolm jõulist Golfi

Suvel Eestisse jõudva kaheksanda GTI jõuallikas arendab maksimaalselt 180 kW/245 hj.
Pistikhübriidi võimsus on GTI-ga samasugune ja endisest pea kaks korda suurem akuplokk võimaldab sõita elektri najal ühe laadimisega kuni 60 km.
Uue GTD jõuallikas arendab 147 kW/200 hj ja need autod varustatakse vaikimisi seitsmeastmelise „automaadiga,“ ehk kahe siduriga DSG-käigukastiga.

Volkswagen avalikustas fotod, millised hakkavad välja nägema kolm jõulist Golfi, mis on enne uue „erri“ tulekut võimsaimad versioonid kaheksanda põlvkonna Golfide seas. Oodatuim on nende hulgast ilmselt uus Golf GTI (piltidel olev punane auto), mis oma olemuselt justkui nn jõudlus-paketiga varustatud eelkäija, mille kaheliitrine bensiinimootor (EA888 evo4) arendab nüüd 180 kW/245 hj ja mis on varustatud piiratud libisemisega diferentsiaali ja tõhusamate piduritega. Vaikimisi on kaheksanda GTI käigukastiks kuuekäiguline käsikäigukast, lisaks millele pakutakse lisavarustuse hulgast veel „automaati,“ ehk seitsmekäigulist DSG-käigukasti.

Teise mudelina plaanitakse lähiajal esitleda aga sama võimsa ajamiga pistikhübriidi Golf GTE (piltidel olev valge luukpära), mille jõujaam koosneb 1,4-liitrisest ottomootorist (EA211 TSI), 85 kW arendavast elektrimootorist, viimast energiaga varustavast liitiumioonakust ja kuuekäigulisest DSG-käigukastist. Ülekandekulude maha arvamise järel jääb süsteemi liitvõimsuseks alles 180 kW/245 hj ja kui akuplokk on piisavalt laetud, käivitub auto elektrilises sõidurežiimis (E-MODE). Viimase kasutamise korral on sõiduulatuseks ühe laadimisega kuni 60 km ja maksimaalseks kiiruseks 130 km/h.

Enam ei pea õhtuti patja nutma ka diiselmootorite fännid, sest kolmas fotodel nähtav uudistoode on otse loomulikult Golf GTD (piltidel olev must auto), mida jõustab kaheliitrise töömahu ja nelja silindriga jõuallikas (EA288 evo). Sellise mootori maksimaalne võimsus on üle laadimise toel 147 kW/200 hj ja suurimaks pöördemomendinäiduks lubatakse 400 Nm. Antud mudeli korral on käigukastiks seitsmekäiguline topeltsiduriga DSG-käigukast ja sarnaselt kahe eelpool nimetatuga on ka uuel „gee-tee-deel“ tagumisel teljel sõltumatu mitmikhoobadega tagavedrustus.

Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Volkswagen Multivan 6.1

What Car? Says Hinnatud 4-ga 5-st

Kaasajastatud klassika, millega on mõnus sõita ja millele ei saa avaruse ega kasutusmugavuse osas vastu ükski seitsmekohaline linnamaastur. Kes ei usu võib proovida suunata viimase kolmandasse ritta mõnda teismelist ritva, kellel jalanumber 47 ja lisaks kooliasjadele kaasas veel trennikott.