Uudised

Genfi autonäitust ähvardab ära jäämise oht

Šveitsi valitsus keelas täna suured rahvakogunemised ja keeld kehtib minimaalselt märtsi keskpaigani.
Koroonaviirus segab autotööstust mujalgi, sest seoses haiguspuhanguga tuli näiteks Hyundail ajutiselt sulgeda oma Lõuna-Korea koostetehased.
Seoses viirusega lükatakse ilmselt edasi ka Aston Martini linnamaasturi esitlemine ja tõenäoliselt on see vaid esimene pääsuke sarnaste uudiste jadas.

Briti ajakirja Autocar väitel ähvardab Genfi autonäitust ära jäämise oht, sest täna hommikul keelas Šveitsi valitsus suured rahvakogunemised, kus osaleb enam kui 1000 inimest. Keeld võeti vastu seoses koroonaviirusesse nakatanute leidmisega Genfis ja teistes Šveitsi piirkondades ning esialgu kehtib välja kuulutamisega jõustunud määrus 15. märtsini. Autonäituse korraldajatelt pole küll tulnud veel kindlas kõneviisis kinnitust, kuid vaevalt et nii suurt hulka inimesi koondavale üritusele erandit tehakse.

Mullu külastas Genfi autonäitust üle 600 000 inimese ja tänavu oleks üritus olnud pärast kahte nn pressipäeva publikule avatud viiendast-viieteistkümnenda märtsini. Koroonaviirus segab autotööstust mujalgi, sest näiteks Lõuna-Koreas oli Hyundai sunnitud ajutiselt sulgema oma koostetehased ja Hiina automüük on pärast epideemia puhangut järsult kukkunud. Haigus segab kaarte ka Euroopas, sest näiteks Aston Martini linnamaasturi DBX esitlemine lükatakse samuti edasi, sest autode valmimine on häiritud tõrkuvate detailitarnete tõttu.

Toimetuselt: reede pärastlõunal saabus ka näituse korraldajatelt ametlik kinnitus, mille kohaselt jääb üheksakümnes Genfi autonäitus tänavu ära. Tuleb vaid loota, et tegu pole nii suure tagasilöögiga, mis paneb põõna ka järgmisele aastale ja kaugemasse tulevikku planeeritud üritustele.

Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Mercedes-Benz GLB

What Car? Says Hinnatud 4-ga 5-st

Suure Saksa kolmiku hulgast pärinevate rivaalide taustal sooduspakkumisena näiv uustulnukas, mis panustab ruumikusele ja praktilisusele ning teeb seda kaubamärgile väärilisel moel.