Uudised

Toyota PROACE CITY VERSO jõudis Eestisse

Neid autosid saab soetada kahes pikkuses – 4,4 või 4,7 meetrit – viie- või seitsmekohalise mahtuniversaalina.
Mudelit pakutakse kas 1,2-liitrise ottomootoriga (110 ja 130 hj) või 1,5-liitrise „õlipõletajaga“ (100 ja 130 hj) ja lisaks manuaalkäigukastidele on valikus veel kaheksakäiguline „automaat.“
Mudeli baashind on 15 600 eurot – Combi varustuses 1,2 Turbo – ja seoses turule tulekuga on sedagi hinda 1000 euro jagu kärbitud.

Antud mudeli näol on tegu sõidukiga, mis on välja töötatud ühes PSA-kontserniga ja Citroën Berlingo, Opel Combo ning Peugeot Rifteri sõsarat hakatakse meil pakkuma nii mahtuniversaalina PROACE CITY VERSO kui ka kaubikuna PROACE CITY. Esimesed mahtuniversaalid on Eestis kohal, nende baashind on 15 600 eurot – Combi varustuses 1,2 Turbo, soodushinnaga 14 400 € - ja kevadel järgnevad ka esimesed kaubikud.

Mõlemaid pakutakse kahes pikkuses – 4,4 või 4,7 meetrit – ja reisijate veoks kohandatud versioone saab soetada viie- või seitsmekohalistena. Bensiini või diislikütust põletavate jõuallikate võimsus jääb vahemikku 100-130 hj ning lisaks manuaalkäigukastidele on mitmetel versioonidel ette näidata ka kaheksakäigulised automaatkäigukastid. Kaksikute garantiiperioodi pikkuseks on aga viis aastat või 200 000 km.

Varustustasemeid on neli (Combi, Shuttle, Family ja Business) ja kahte keskmist pakutakse muuhulgas isegi N1-kategooria autona. Teise ritta saab valida kas kolm eraldi istet või ühe kaheosalise seljatoega (suhtes 60:40) „pingi“ ja pikema mudeli korral saab kolmandasse ritta võtta istme, mis edasi-tagasi nihutatav. Teise rea istmed on varustatud Isofix-turvatoolikinnitustega ja praktilist mõõdet lisab sõitjate ruumi lae all olev täiendav panipaik.

Lisaks nimetatule on uustulnukal ette näidata veel eeskujulik turvavarustus, sest Toyota Safety Sense nimelise paketi (põhivarustuses) koosseisu kuuluvad kokkupõrke ennetussüsteem (PCS), liiklusmärkide jälgimine (RSA), sõidurajalt lahkumise hoiatus (LDA) ja juhi väsimuse tuvastamine koos püsikiirushoidjaga. Lisavarustuse hulgast saab aga auto varustada veel parkimisandurite, parkimisabi, pimenurga jälgimise ja automaatsete kaugtuledega.

Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Toyota GR Supra

What Car? Says Hinnatud 5-ga 5-st

Toyota GR Supra pole nii eesmärgipärane, kui Alpine A110 või Porsche 718 Boxster, kuid on tänu võimsale mootorile, tagaveole ja jäigale kandmikule samuti lustlik kaaslane, edestades nimetatuid nii mootori elastsuse kui ka praktilisuse osas.