Uudised

Euroopa Aasta Auto 2020 on Peugeot 208

Peugeot esindustes on nüüd pakkuda koguni kolm tiitlivõitjat(!), ehk mudelid 208, 308 ja 3008.
Seda väikest luukpära pakutakse nii bensiini- kui ka diiselmootoritega ja kolmanda valikuna on hinnakirjades elektriajamid.
Eestis on mudeli baashind 12 900 eurot.

Täna kuulutati välja järjekordne Euroopa Aasta Auto tiitlivõitja, milleks osutus seekord Peugeot 208. Kuuekümnest Euroopa autoajakirjanikust koosnevale žüriile avaldas muljet jõuallikate valik – seda väikest esiveolist luukpära annab lisaks otto- ja diiselmootoritele osta ka elektriajamiga –, mida täiendasid meeldejääv kujundus ja mitmed edumeelsed tehnoloogilised lahendused.

Kaude võivad endile õnne soovida ka kõik uuest Opel Corsast huvitatud, sest seegi mudel pole ei midagi muud kui „ümberriietatud“ Peugeot 208. Värske tiitlivõitja on turul hästi vastu võetud, sest alates müügitegevuse algusest eelmise aasta oktoobris on kaubaks läinud juba üle 110 000 „kahesaja-kaheksa“, millest tervelt 15% olid elektriajamitega varustatud autod.

 „Olen tiitlivõidu üle ülimalt õnnelik,“ kommenteeris uudist Jean-Philippe Imparato, kes on Peugeot asepresident. „Selle auhinnaga sai kroonitud Peugeot ja PSA-kontserni tubli töö ja pühendumine. Nüüd on teedel-tänavatel juba kolm meie kaubamärki kandvat Euroopa Aasta Autot, milleks on Peugeot 208, 3008 ja 308. See lisab kindlust, et valitud strateegia ja arengusuund on õiged.“

Euroopa Aasta Auto auhinda antakse välja 1964. aastast ja Peugeot on sellel pikima ajalooga tiitlivõistlusel kolme edukaima autotootja seas. 1969. aastal võitis tiitli 504, 1988. aastal 405, 2014. aastal 308 ja kolme aasta eest napsas võidu konkurentide eest linnamaastur 3008. Meil maksab soodsaim 208 veidi vähem kui 13 000 eurot ja mudeliarvustust saate lugeda siit: https://www.whatcar.ee/auto-testid/peugeot/208/pohjalik/2374/1/

Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Peugeot 2008

What Car? Says Hinnatud 4-ga 5-st

Teravaima juhitavuse, nelikveo või odavama hinna otsinguil tuleb konkurentide poole vaadata, aga 2008 trumpideks on omanäoline interjöör - mida ülejäänutega segamini ei aja - ning vaikne vedrustus, mis tagab väga hea sõidumugavuse ka konarlikel teedel.

Kasutatud auto testid

Peugeot 307 (01-07)