Uudised

Järgmine GT86 jõuab turule järgmisel suvel

Toyota GT86 mantlipärijat esitletakse järgmisel suvel ja selle mudelinimeks saab GR86.
Tõenäoliselt saame näha ka Subaru BRZ teist põlvkonda, sest uue Toyota sportauto 255 hj arendavad ottomootorid põhinevad taas Subaru jõuallikal.
Subaru ja Toyota teevad aina enam koostööd, arendades lisaks ka uut platvormi elektriajamiga linnamaasturi jaoks.

Ajakirja Autocar väitel on veebi on lekkinud esitlusmaterjalid, mille kohaselt plaanitakse sportauto Toyota GT86 teine põlvkond turule tuua järgmisel suvel. Auto mudelinimeks saab GR86 ning seda hakkab jõustama üle laetud ottomootor, millel võimsuseks 255 hj. Subaru nimelisest kloonist pole kõnealustes materjalides küll sõnagi, kuid arvata võib, et arenduskulude vähendamiseks ilmub müügisaalidesse ka Subaru logoga BRZ mantlipärija.

Instagrammi tehtud postituse kohaselt baseerub GR86 uuel platvormil ja selle jõuallika aluseks on Subaru 2,4-liitrine boksermootor, mida pakutakse Põhja-Ameerika turul Ascenti nimelises linnamaasturis. Viimases arendab see jõuallikas 255 hj, ent uue kupee mootoriruumis võib maksimaalne võimsus veidi kas üles- või allapoole nihkuda, sest lisaks sooritusvõimele tuleb tootjatel silmas pidada ka aina karmimaks muutuvaid heitmetingimusi.

Kaksikute teine põlvkond võib tulla ka kõhualuse osas esmasündinuist üksjagu erinev, sest kui esimese põlvkonna esindajad baseerusid Subaru kavandatud tagaveolisel platvormil, siis selle ettevõtte tänased mudelid niisuguse aluse arendamist ei soosi, mistõttu võidakse teise põlvkonna autod koostada hoopis Toyota TNGA-platvormi najal. Mõlemad tootjad plaanivad parandada ka autode viimistlustaset, mistõttu saavad need ilmselt esiklastest üksjagu kallimad.

Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Toyota GR Supra

What Car? Says Hinnatud 5-ga 5-st

Toyota GR Supra pole nii eesmärgipärane, kui Alpine A110 või Porsche 718 Boxster, kuid on tänu võimsale mootorile, tagaveole ja jäigale kandmikule samuti lustlik kaaslane, edestades nimetatuid nii mootori elastsuse kui ka praktilisuse osas.