Uudised

Porsche 911 sai seitsmekäigulise manuaalkäigukasti

Kaheksakäigulise „automaadi“ asemel võib nüüd valida seitsmekäigulise käsikasti, mille korral on kohustuslik ka Sport Chrono paketi soetamine.
Käsikaste hakatakse pakkuma versioonidele Carrera S ja 4S ning seesuguse käigukastiga tagaveoline kupee on „automaadiga“ analoogist 35 kg kergem.
Taskukohasematele versioonidele saab tellida ka kahevärvilist nahast polsterdust, mille nimeks on „930“ ja mida esitleti hiljaaegu mudelil 911 Turbo S.

Porsche „üheksa-üks-ühte“ hakatakse pakkuma ka seitsmekäigulise manuaalkäigukastiga, ehk teisisõnu on nüüd meiegi päralt üks lisavõimalus, mida tutvustati Atlandi ookeani tagusel turul juba möödunud aastanumbri sees. Käsikasti pakutakse versioonidele Carrera S ja Carrera 4S ning see on osaks lisavarustusse kuuluvast Sport Chrono paketist. Ostja võib viimast soetades valida, kas segada õli käigukastis ise või usaldada selles töös jätkuvasti pardaarvutit, ehk käsikast asendab soovi korral põhivarustusse kuuluvat 8-käigulist „automaati“ (kahe siduriga PDK-käigukast).

Käsikasti ja Sport Chrono paketiga käivad kokku veel momendisuunamise süsteem (PTV) ja piiratud libisemisega diferentsiaal, mis peaks sõitmise tuntavalt lõbusamaks tegema. Säärase komplekti korral oskab pardaarvuti anda käikude alla vahetamise korral ise ka vahegaasi ning sellises seades 911 Carrera S Coupé on PDK-käigukastiga vennast 35 kg kergem (1480 kg), saavutades 100 km/h 4,2 sekundiga. Sport Chrono paketti kuuluvad veel muudetava jäikkusega mootoripadjad ja viis sõidurežiimi, millest viimane koondab kasutaja valikut lemmikseadetest.

Lisaks saab tellida veel õhemate klaaside komplekti (-4 kg) ja autodele pakutakse Smartlift nimelist lahendust, mis võimaldab tõsta sõiduki esiosa 40 mm. Juht saab seda teha ise või salvestada ebameeldivate „lamavate politseinike“ asukohad ja viimastele lähenedes mõistab tema 911 järgmine kord juba ise nina ülespoole ubida. Ja seegi pole veel kõik, sest värvitoonide valikusse lisandus roheline nimega Python Green ja taskukohasematele versioonidele hakatakse pakkuma lisana kahevärvilist nahkpolsterdust, millel nimeks „930“ ja mida esitleti mudelil 911 Turbo S.

Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Porsche Cayenne ja Cayenne Coupe

What Car? Says Hinnatud 5-ga 5-st

Luksuslik linnamaastur, mille jaksukamad versioonid esitavad väljakutse nii füüsikaseadustele kui ka ostja tengelpunga suurusele ja mis on aluseks mitmele veel kallimale liigikaaslasele. Selle tugevateks külgedeks on väga hea juhitavus ja dünaamika koos nutika tehnoloogiga, ent lisaks sellele on tegu ka meeldivalt praktilise linnamaasturiga.