Uudised

Järgmine Peugeot 308 saab nelikveo ja enam kui 300 hj arendava ajami

Kahe aasta pärast peaks jõudma turule Peugeot 308 uusversioon, mis saab lisaks otto- ja diiselmootoritele endale ka laetavad hübriidajamid.
Kõige käredamal juhul saab kavandatav mudel omale enam kui 300 hj arendava jõuallika ja vedavaid esirattaid hakkavad toetama tagarattad, mida jõustab eraldi elektrimootor.
Võimsamat versiooni hakatakse turustama uue kaubamärgi alt, mida esitletakse koos Peugeot 508 tippversiooniga juba eeloleval sügisel.

Peugeot valmistab ette tänase 308 asendajat, mida esitletakse ilmselt järgmise aasta lõpus ja mis peaks jõudma müügile 2022. aastal. Uus 308 luuakse edasi arendatud EMP2-nimelise platvormi najal, mis tähendab, et lisaks otto- ja diiselmootoritele saab see enesele ka elektriga kurameerivad jõuallikad. Täpsemalt olevat tegu laetavate hübriidajamitega, mis soovitakse turule tuua kahe veoskeemiga.

Esimesel juhul toetab elektrimootor 1,6-liitrist ottomootorit ja veojõud kantakse maapinnale esirataste vahendusel, ent teise korral on tegu seesuguse tükiga, mis võiks kõrvad kikki ajada isegi kuumpärade kummardajatel. Nimelt plaanitakse luua  ka Volkswagen Golf „errile“ väljakutset esitav versioon, mille hübriidajam arendab enam kui 300 hj ja mille vedavaid esirattaid toetab tagarataste vahendusel täiendav elektrimootor.

Uut kuumpära hakatakse turustama värske kaubamärgi alt – PSE, ehk Peugeot Sport Engineered – ja selle turustamiseks ei kasutata GTi embleemi, mis jääb edaspidi vaid 208 tarvis. Jaksukaim 308 hakkab põhinema viie uksega luukpäral ja lisaks nimetatule jõudvat koosteliinile ka universaal. Ülejäänud keretüüpide osas täna plaanid puuduvad, aga valikusse võib lisanduda ka linnamaasturile sarnanev variant ja täiselektriline versioon.

Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Peugeot 2008

What Car? Says Hinnatud 4-ga 5-st

Teravaima juhitavuse, nelikveo või odavama hinna otsinguil tuleb konkurentide poole vaadata, aga 2008 trumpideks on omanäoline interjöör - mida ülejäänutega segamini ei aja - ning vaikne vedrustus, mis tagab väga hea sõidumugavuse ka konarlikel teedel.

Kasutatud auto testid

Peugeot 307 (01-07)