Uudised

Renault plaanib suuri kärpeid

Viirusepuhangust tingitud kahjude korvamiseks minnakse üle kokkuhoiurežiimile, mille eesmärgiks on kulud järgmise nelja aasta kestel vähemalt 20% kokku tõmmata.
Tänu mitmete mudelite kadumisele ja koostetehaste sulgemisele kaotavad järgmise kolme aasta vältel töö 15 000 inimest, kellest enam kui 4600 elab Prantsusmaal.
Kolme autotootjat koondavas kolmikliidus plaanitakse ette võtta ka senisest suurem komponentide jagamine, mis võimaldaks arenduskulusid 40% tagasi tõmmata.

Renault on sunnitud ellu jäämise nimel ette võtma suuremat sorti kärpimised, mis tähendab mitmete mudelite ja paljude töökohtade kadumist. Koroonaviirusest tingitud kahjude korvamiseks kavatsetakse järgmise kolme aasta jooksul kokku hoida pea kaks miljardit eurot, millesse peab suurima panuse andma tooteportfelli harvendamine, uute sõidukite ulatuslikum digitaliseerimine ning senisest ulatuslikum sõlmede jagamine.

Kolmikliidu – Renault, Nissan ja Mitsubishi – strateegia kohaselt hakkab Euroopas esimest viiulit mängima Renault, pakkudes väiksemaid linnamaastureid, sellal kui ülejäänud maailma vallutamine jääb suuremate analoogidega partnerite teha. Autode tootmist ühildatakse senisest enam ja kõva kokkuhoid usutakse saavutatavat arenduskuludes, sest üksteise toodete uute logodega ümber tembeldamine on odavam kui uute nišimudelite arendamine.

Nii et kui soovite osta Renault Koleost või Alpine A110-et, siis on nende soetamiseks viimane aeg, sest esimene ilmselt kaob Euroopa mudelivalikust ja teisest võib saada kaubamärk, mille kandjaid jõustavad vaid elektriajamid. Kärpeplaani kohaselt võib seose mudelite vähendamisega ja koostetehaste sulgemisega järgmise kolme aasta jooksul töö kaotada kuni 15 000 inimest, sest aastaks 2024 plaanitakse kulusid vähemalt 20% koomale tõmmata.

Vaata autofirmade sooduspakkumisi