Uudised

Uuendatud Hilux tuleb müüki detsembris

Muutunud välimust, vedrustust ja varustust kõrvale jättes on suurimaks uudiseks uus 2,8-liitrine diiselmootor, mis arendab 150 kW/204 hj ning 500 Nm.
Uue jõuallikaga Hilux saavutab 100 km/h kümne sekundiga, ehk 2,8 sekundit nobedamalt kui tänane versioon ja selle keskmiseks kütusekuluks ennustatakse 7,8 l/100 km (NEDC-tsükli kohaselt).
Lisaks muudetud vedrustusele saab uuendatud väikeveok ka elektroonilise abimehe, mis jäljendab tagaveolise sõidurežiimi korral piiratud libisemisega diferentsiaali toimimist.

Detsembris peaks meilgi müügile jõudma uuendatud Toyota Hilux, mille korral on põhiuudiseks valikusse lisanduv 2,8-liitrine jõuallikas, mis edestab olemasoleva töömahtu 0,4-liitriga. Uus diiselmootor arendab 150 kW/204 hj, selle maksimaalne pöördemoment küünib 500 njuutonmeetrini ja sääraste näitajate najal saavutab pika Double Cab kabiiniga variant 100 km/h kümne sekundiga, ehk 2,8 sekundit kiiremini kui tänane versioon. Tegusamat mootorit hakatakse pakkuma pika kabiiniga versioonidele, seda saab soetada nii käsi- kui ka automaatkäigukastiga ja NEDC-tsükli kohaselt lubatakse sellise mootoriga Hiluxi keskmiseks kütusekuluks 7,8 l/100 km.

Nelikveolised versioonid tulevad müüki poolpika ja pika kabiiniga – Extra & Double Cab -, autode kandevõimeks on 1000 kilogrammi ning need võivad tõmmata 3,5-tonnist piduritega haagist. Uuendatud versioonid on hõlpsalt äratuntavad muudetud esiosa järgi, lisaks valgusdioodidel esi- ja tagalaternatele lisanduvad valikusse veel kaks uut värvitooni ning 18-tollised valuveljed ja armatuurlauda ilmestab uue kujundusega näidikuplokk. Tootja sõnul on täiustatud ka 8,0-tollise ekraaniga infolustisüsteemi kasutajaliidest, mis töötavat senisest kiiremini ja sisaldab ka nutitelefonide integreerimiseks vajalikke rakendusi (Apple CarPlay & Android Auto).

Varustuse hulgast leiab võtmeta sisenemise ja käivitamise, navigatsioonisüsteemi, automaatse kliimaseadme, esimesed ning tagumised parkimisandurid, üheksa kõlariga audiosüsteemi JBL Premium Sound System ja palju muud. Lisavarustuse loetelu on samuti rikkalik – näiteks elektriajamiga kastiruloo või lukustatav tagaluuk – ja nn elustiilisõidukiks passib teistest paremini piltidel olev luksuslik Invincible-versioon, mis on saadaval vaid pika kabiiniga „isendina.“ Lisaks rikkalikumale varustusele on mitmed selliste autode detailid kõnealusele versioonile ainuomase kujundusega – iluvõre, esimene põrkeraud, tagaluuk, veljed, näidikuplokk jne – ning sõitjate ruumist leiab lisaks mitmetele ehisdetailidele veel meeleoluvalguse ja kahevärvilised perforeeritud nahast istmed.

Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Toyota GR Supra

What Car? Says Hinnatud 5-ga 5-st

Toyota GR Supra pole nii eesmärgipärane, kui Alpine A110 või Porsche 718 Boxster, kuid on tänu võimsale mootorile, tagaveole ja jäigale kandmikule samuti lustlik kaaslane, edestades nimetatuid nii mootori elastsuse kui ka praktilisuse osas.