Uudised

Peugeot e-Traveller jõuab Eestisse järgmise aasta alguses

Elektriajamiga uustulnukat hakatakse pakkuma kolmes pikkuses ja kahe erineva akuplokiga.
Ajami võimsuseks on 100 kW/136 hj, 50 kWh mahutava akuploki najal on sõiduulatuseks kuni 230 km ja suurema „patareiga“ (75 kWh) lisandub käiguulatusele 100 km.
e-Travellere hakatakse pakkuma neljas varustuses ja lähtuvalt neist ning „bussi“ pikkusest jääb reisijate kohtade arv vahemikku 5-9.

Lisaks elektriajamiga kaubikule e-Expert toob Peugeot järgmise aasta alguses müüki ka reisijateveoks kohandatud versioonid, mille mudelinimeks on e-Traveller. Viimaseid hakatakse pakkuma kahe akuplokiga – kas 50 kWh või 75 kWh – ning suurema mahutavuse korral on auto sõiduulatuseks ühe laadimisega kuni 330 km (siin ja edaspidi WLTP-tsükli kohaselt). Väiksema akuplokiga on käiguulatuseks kuni 230 km ja sellise „patareiga“ autosid saab soetada kolmes pikkuses (L1, L2 ja L3). Suurem akuplokk on mõeldud kahe pikema versiooni jaoks (L2 ja L3).

Sõiduulatust mõjutavad lisaks ilmale ja kandamile veel kiirus ning sõidustiil ja sestap on juhtide käsutuses kolm sõidurežiimi, mis võimaldavad kasutada eri võimsusi. Eco-seades arendab ajam 60 kW/180 Nm, Normal-i korral 80 kW/210 Nm ja Power-režiimis 100 kW/200 Nm. L1-pikkuses e-Travelleri pikkuseks on 4,6 meetrit, L2 on 4,95 meetrit pikk ja „ell-kolme“ pikkuseks antakse 5,3 meetrit. Neid „busse“ hakatakse pakkuma neljas varustuses – Active, Allure, Business ja VIP - ja olenevalt neist ning masina pikkusest jääb reisijate kohtade arv vahemikku 5-9.

Tavakasutusse sobivad Active ja Allure varustuses autod, äriklassi „süstikuteks“ aga Business ning VIP seades masinad. Teise ja kolmanda rea istmeid eemaldades võib pakiruumi maht küündida 4900-liitrini, panipaikade mahuks on 74-liitrit ning üheksakohalises autos jääb kompsude tarvis kõigi istekohtade hõivatuse korral 1500 liitrit. Pakiruumile on hõlpsam ligi pääseda tänu pakiruumiluugis olevale avatavale aknale ja varustuste ning lisavarustuse hulgast on leitavad kõik need vidinad, mis teevad au ka korralikule keskklassi sõiduautole.

Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Peugeot 2008

What Car? Says Hinnatud 4-ga 5-st

Teravaima juhitavuse, nelikveo või odavama hinna otsinguil tuleb konkurentide poole vaadata, aga 2008 trumpideks on omanäoline interjöör - mida ülejäänutega segamini ei aja - ning vaikne vedrustus, mis tagab väga hea sõidumugavuse ka konarlikel teedel.

Kasutatud auto testid

Peugeot 307 (01-07)