Uudised

Porsche Cayenne GTS saab V8

• Autosid saab tellida juba täna ja esimesed „gee-tee-essid“ peaksid jõudma esindustesse juulikuus.
• Varasema kahe turboga „vee-kuue“ asemel on mootoriruumis nüüd üle laetud neljaliitrine V8, mis arendab 338 kW/460 hj (620 Nm), 100 km/h saavutatakse Sport Chrono paketi korral 4,5 sekundiga.
• Mudeli Cayenne GTS baashinnaks on meil 114 360 eurot ja mudelil Cayenne GTS Coupé 118 800 eurot.

Porsche Cayenne GTS saab uue mootori, ehk kahe turboga 3,6-liitrise V6 jõuallika asendab neljaliitrise töömahuga V8, mille näol on tegu mudelilt Cayenne Turbo tuttava jõuallikaga, mis tublisti rahusteid neelanud. Kahe turbokompressori toel arendab see väärikama kõlaga „pada“ 338 kW/460 hj (620 Nm), mis on 20 hj võimsam varasemast jõuallikast. Uut „gee-tee-essi“ hakatakse pakkuma mõlema kerega ja Sport Chrono paketi olemasolul saavutavad sellised versioonid 100 km/h 4,5 sekundiga. Uuemad versioonid on vanematest „sajani“ kiirendamises 0,6 sekundit kärmemad ja nende tippkiirus suurenes kaheksa kilomeetri jagu (270 km/h).

NEDC-tsükli kohaselt lubatakse selliste versioonide keskmiseks kütusekuluks 11,2-11,4 l/100 km ja GTS tuleb tehasest sportlikuma vedrustusega, mis tavaseadest 20 mm madalam. Mudelile omased sportistmed, muudetava jäikusega amortisaatorid (PASM) ja enamaid kurvikiirusi võimaldav PTV Plus kuuluvad baasvarustusse, nagu ka 21-tollised jalavarjud ja malmist pidurikettad, mille mõõduks on esirataste juures 390 x 38 mm. Lisavarustuse hulgast leiate aga muu meelepärase kõrvalt veel tavaseadest 10 millimeetrit madalama õhkvedrustuse, juhitavad tagarattad, komposiitpidurid ning kere õõtsumisi kompenseeriva süsteemi (PDCC).

Vaata autofirmade sooduspakkumisi

Seotud artiklid

Autode test

Porsche Cayenne ja Cayenne Coupe

What Car? Says Hinnatud 5-ga 5-st

Luksuslik linnamaastur, mille jaksukamad versioonid esitavad väljakutse nii füüsikaseadustele kui ka ostja tengelpunga suurusele ja mis on aluseks mitmele veel kallimale liigikaaslasele. Selle tugevateks külgedeks on väga hea juhitavus ja dünaamika koos nutika tehnoloogiga, ent lisaks sellele on tegu ka meeldivalt praktilise linnamaasturiga.